zaterdag 11 april 2009

Review Sephora Brush Cleaner


Introductie: De Sephora Daily Brushcleaner is een pocket formaat brush cleaner, hiermee kan je dus je make-up kwasten reinigen. Iedereen kent de brush cleanser van mac ondertussen wel en na een aantal goede reacties hierover te hebben gehoord wou ik in eerste instantie naar de bijenkorf gaan voor die brush cleaner. Tot ik er bij de Sephora achterkwam dat zij ook een brushcleaner in hun assortiment habben en omdat ik toch al allemaal andere producten in mijn handen had (jaja de €10 actie) heb ik hem ook maar gekocht.

Hoe te gebruiken: Toen ik thuis kwam wou ik hem eigenlijk meteen uitproberen maar er stonden geen NL of Engelse aanwijzingen achterop de verpakking! had nog nooit zoiets gebruikt, ik waste mijn kwasten eerst met babyshampoo. Maar gelukkig bestaat er zoiets als het internet waar ik las dat je het gewoon op de kwasten zelf kan spuiten of op een tissue en dan er een beetje over af wrijven tot ze schoon zijn en je mag naspoelen met water maar dat hoeft niet.

Wat vind ik ervan: Ik heb hem nu al een tijdje in gebruik en ik ben er super tevreden over. Het ruikt trouwens echt hygiënisch naar ontsmettend spul en mijn kwasten blijven zacht en in model. Ik heb zelfs 1 heel goedkope kwast die ik nog had rondslingeren ermee ingespoten en ook deze kon ik ermee reinigen, niet normaal hoeveel vuil hier af kwam (het was een heel vieze oude hema kwast)! dus mijn conclusie: een super handige manier om snel je kwasten te kunnen 'wassen' en zo kan je toch hygiënischer te werk gaan want vergeet niet: ookal gebruik je de kwasten alleen op jezelf, door dagelijks gebruik en producten komen er miljoenen bacteriën op je kwast en daardoor krijg je puistjes!

Prijs: +- €5