vrijdag 26 maart 2010

3 to use update

Beauty producten blijven natuurlijk niet eeuwig goed, van sommige dingen weet ik gewoon dat ik ze al lang heb en ik ben het beu om valse starts te nemen, ik ga me deze keer streng aan mijn 3 to use project houden.

Dus here we go again...


De miss sporty lipgloss en de body butter kwamen al voor in mijn vorige post over 3 to use, wat nog maar eens bevestigd dat ik er toen niet genoeg moeite voor heb gedaan!

Hoe ga ik dat oplossen?
- ik mag van mezelf qua lipbalsem alleen nog maar die van the body shop smeren! (= al half leeg)
- als de miss sporty lipgloss deze week niet op is, gooi ik hem weg!
- ik ga minstens om de dag mijn benen insmeren met de body butter!

en nu hopen dat het lukt :p

xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Laetitia zei

Oh,veel succes!
Laat je weten of het gelukt is?
En bie bdybutter lijkt me fijn!
Hoe is ie?
x

Marijke zei

succes! die bodybutter lijkt me heerlijk! :-)

Tessa zei

Ik update regelmatig hierover Laetitia dus je hoort het zeker nog wel eens :) en idd de bodybutter is lekker maar ik doe er echt zooo ontzettend lang mee! misschien moet ik me vaker helemaal insmeren

sofie zei

haha, veel succes!
x

Springlover zei

Heel veel succes! Ik weet zelf hoeveel moeite ik met zulke dingen heb ;)