maandag 29 maart 2010

Review: Sephora lipgloss

Jullie zagen em al voorbij komen in een shoplog, een mooie neutrale lipgloss van de Sephora (nummer 14).
Ik heb hem ondertussen voldoende kunnen testen om jullie te laten weten wat ik er van vind. Veel pigment moet je bij deze glossjes niet verwachten, ze zijn eerder doorzichtig met een mooi glansje. De geur is wel heel lekker, als je net zoals ik wel van zoete geuren houdt.


swatch:
de gloss plakt niet overdreven en hij blijft redelijk goed zitten,
ik zou dus zeggen ga hem snel halen nu de actie nog geldt!

Offtopic: ik kocht vandaag dit nogal drukke jurkje bij de h&m,
maar ik weet niet of ik hem ga houden.. hij zit namelijk niet zo fijn,
kocht hem in een opwelling zonder te passen!



xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Laetitia zei

Dat jurkje is héél mooi!
Zit ie echt niet lekker?
En dat glansje dat je bekomt door de lipgloss is heel erg mooi!
x

Kaya zei

Hmm jurkje is op zich leuk alleen ik vond de stugge stof minder, vandaar dat ie ook minder mooi zit denk ik? En omdat de cups vrij klein zijn haha :p

Anne zei

De lipgloss vind ik leuk, het jurkje helaas minder... x

Tessa zei

Yups Kaya ik had het stof ook anders verwacht en de cups zijn idd héél klein ik krijg er echt pijn van terwijl ik normaal altijd wel in een 36je pas.

Annelieke zei

Als het pijn gaat doen dan zou ik hem niet houden, dan kan je hem nooit lang aan of je kwelt jezelf de hele tijd ;) Ik zou hem zelf in ieder geval nooit aan doen dan, ook al is het nog zo'n mooi jurkje.

Ik heb trouwens een review geplaatst van de YSL lipstick :)