donderdag 25 maart 2010

Shoplog 25 maart

Jaja het was alweer even geleden dat ik nog eens fijn was gaan shoppen!
Heb er helaas niet meer zo veel tijd voor de laatste tijd en ben ook vandaag maar 1,5 uur de stad in geweest want daarna moest ik alweer leren (grr). Gelukkig heb ik wel een aantal leuke dingen gevonden.

De buit nog in zakjes:
Schuine contour kwast van de hema, 3 oogschaduws van de Sephora voor mn zus, 3 sephora spulletjes voor mezelf en de beroemde Duo wimperlijm van bij de Mac.
Ik was toe aan nieuwe simpele zwarte pumps:
Grijze bodycon jurk met subtiele glitters, extra tight ;)

xoxo Tessa

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Cute dress!

Anoniem zei

That was me, kan alleen ng anoniem reageren :S KAYA

BeautyLoves zei

Ik vind het een leuk kleedje! En ook mooie pumps. Goed geshopt!

Maaike (Honestbeauty) zei

Love the dress <3

katrien zei

super smaak heb je tessa, krijgen we ook aanfoto's van de jurk en scghoenen? xxxx

Myrna zei

leuke aankoopjes, en de jurk is echt PRETTY!

Anoniem zei

die jurk <3 vanwaar heb je die?

Tessa zei

Dankjewel meisjes! De jurk is van Wonder Woman :) vond hem wel redelijk prijzig voor van die winkel te komen: in de €40, k waarschuw je alleen maar x

Anoniem zei

Wowwww wat een mooi jurkje zeg!

Anoniem zei

i demand an outfit of the day!!!! :D

Tessa zei

ik zal morgen een aanfoto proberen te plaatsen ;)

Laetitia zei

Wat een leuke aankoopjes!
Dat jurkje is superleuk!
En die oogschaduws van de sephora zijn ook supêrgraaf!
x