zondag 7 maart 2010

Happy tag

Ik werd getagd door Eva met deze Happy tag. De bedoeling van deze tag is om 10 dingen op te noemen die jou gelukkig maken!

Ze staan niet op volgorde, gewoon 10 random dingetjes, here we go:

1. Zon, zee en strand! of met andere woorden: de zomer. Instant happy gevoel bij mij als ik wakker wordt en de zon straalt je kamer al binnen.
2. Beauty: nogal logisch als je een beauty blog hebt denk ik! ik ben echt zo iemand die het leuk vind om naar de kapper te gaan, terwijl de meeste mensen dit als een maandelijkse marteling zien, ik probeer graag alle nieuwe producten uit etc... Ik zeg niet dat dit het belangrijkste ter wereld is maar onder beauty valt ook: je goed voelen in je vel, wat dan wel weer belangrijk is.
3. Beweging: ik geef toe dat ik er misschien wat meer zou aan moeten doen (mijn conditie is niet 100%) maar als ik sport doe ik het ook fatsoenlijk! Ik zet hier nu toevallig een hedendaags plaatje van de Wii fit bij omdat dit een leuke en makkelijke manier is voor een wekelijkse workout maar ik heb in mijn leven tot hiertoe echt vanalles gedaan, van fitness tot zwemmen tot badminton en ook dans. Zodra ik weer wat meer vrije tijd heb ga ik terug een sport zoeken!

4. Uitgaan: of hoort dit ook een beetje bij sport? :p. Ik ga in ieder geval ook niet zoveel meer uit als vroeger (van 15 tot 18 jaar was het wekelijkse kost). Maar als ik nu nog eens af en toe de tijd vind om uit te gaan is het altijd wel heel leuk. A night out with the girls, moet gewoon af en toe gebeuren. Mijn favo plek om uit te gaan: Versuz Hasselt.


5. Dieren: ik ben echt even gek op dieren als op kinderen! heb zelf 1 kat en 2 baby schildpadjes.
Wel heb ik een beetje schrik van honden (vooral grote honden). Ik ben geen vegitariƫr omdat ik juist heel veel van die dingen tekort heb, zou dus ongezond voor me zijn maar ik ben wel heel kieskeurig met vlees: dingen wat nog op een dier lijken of konijn ofzo zie je mij niet eten! om dezelfde reden koop ik ook niet zoveel kruidvat/drugstore makeup, die testen meestal op dieren.

6. Music: thuis voor de pc, rijdend in de auto (yup heb mn voorlopig rijbewijs), met de ipod op de bus.. overal luister ik muziek! meestal is dit gewoon de top50 muziek die ze de hele dag door op tmf draaien maar ik ga ook elk jaar opnieuw naar een paar concerten, of festivals als werchter, zalig!



7. Familie,vrienden en al je geliefden: deze moet er sowieso bij, ik zou me niks waard voelen als ik deze mensen niet rond me zou hebben. Ik ben vanaf 16 jaar al tante en vanaf 18 zelfs meter dus ik ben het niet anders gewend dan het hele huis vol familie te hebben rondlopen. Voor vrienden geldt hetzelfde ik ben daar heel loyaal in, een groot deel van mijn vrienden ken ik al JAREN, de meesten zelfs van toen ik 12 jaar was.
8. Candy!: of stiekem gewoon eten in het algemeen maar je kan me echt verleiden met alle zure stuff.
9. Shoppen: klinkt weer lekker oppervlakkig maar het is echt iets waar ik blij van kan worden, als ik eens een rotdag heb of een beetje ziek ben troost ik me wel eens met een namiddagje winkelen. Even ertussenuit, lekker de stad in.
10. Uit eten gaan: whoops dit is al het 2de puntje over eten maar dit is ook iets wat ik graag doe, gezellig gaan uit eten, hoeft niet altijd fancy te zijn ik ben ook altijd te vinden om naar een ijssalon te gaan of aan zee op een terrasje, super!

Dit waren mijn 10 puntjes
ik tag:
en

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Katia zei

Leuk om te lezen :-) veel dingen herken ik ook bij mezelf ;-)

Hanne zei

Leuk lijstje :) En inderdaad veel herkenbare dingen

Laetitia zei

Leuke dingen!
Veel dingen waar ik ook van hou!
x

Eva zei

Leuk om te lezen! ;D