zondag 25 juli 2010

3 to use update

Tijd voor een nieuwe 3 to use dames! project 10 pan is toch wel wat te veel gevraagd en te
moeilijk vind ik dus ik hou het zoals gewoonlijk bij 3 spulletjes.

Dit zijn de 3 nieuwe slachtoffers:
-Bodyshop lipbalsem
-Bourjois waterproof oogpotlood
-Gosh lipstick
zoals je kan zien zijn de lipbalsem en het oogpotloodje al bijna op, als ik nog een maandje mijn
best doe kan ik deze dingen weggooien want beiden heb ik al een jaar.
De gosh lipstick in 'Darling' is een ander verhaal...
met de hittegolf had ik deze lipstick in mijn make-up bag zitten en hij is gesmolten :( met als
gevolg dat toen ik hem wou gebruiken hij zowat afbrak. Ik probeer hem nu zo ver mogelijk
op te gebruiken door de lipstick niet te fel naar boven te draaien. Mocht dit echt een drama
worden dan smijt ik hem gewoon weg.
Zijn jullie nog bezig met iets op te maken?
xoxo Tessa

8 opmerkingen:

BeautyLoves zei

Ik ben nog steeds bezig met mijn no buy voor lipproducten. Het eerste glossje is op, maar ik heb nog een laaange weg te gaan!

Anoniem zei

Ik zou dit eigenlijk ook eens moeten doen, misschien zou ik er iets tegenover moeten zetten, dan houd ik het misschien vol :)

Laetitia zei

Ik ben ook bezig aan project 10 pan.
Jammer van die lipstick!
Veel succes!

Bianca zei

Vervelend van die lipstick, ik had hem denk ik al lang weggegooid ^^

Marijke zei

ik moet ook maar is starten met een nieuwe 3 to use/ project 10 pan! :-)

Anoniem zei

Oogpotloden gaan bij mij nooit op!

Succes met het opmaken :-)

Tessa zei

nja echt op kunnen oogpotloodjes ook niet, het moet nog een beetje fijn zijn om vast te houden en die van Bourjois is nu al behoorlijk klein. Ik denk dat ik hem nog hoogstens 2 keer slijp en dan weggooi :)

Masja zei

Haha, ik ahd vorig jaar toch écht die-hard ingeslagen bij de sale in tbs, ik ben echt verslaafd aan bodybutters :( Ik heb er nu 4 aan me vriendinnen gegeven, en moet er eentje opmaken, daarna mag ik er weer een kopen :)