donderdag 15 juli 2010

Oude make-up

Soms kom je nog iets in een lade tegen waarvan je denkt 'hoelang zou ik dit al hebben?'
Zo heb ik dit ook met een paar cosmetica producten. Natuurlijk kan je een mascara of lipgloss
geen 6 jaar houden maar poeder producten staan erom bekend dat ze jaaaren kunnen meegaan.
Miss lipgloss was degene die me er aan herhinnerde om deze post te doen, ik had namelijk een
jaar geleden al webcam foto's gemaakt van een oud make-up palletje:

De bovenste laag bestond volledig uit oogschaduws, het pigment was wel ok voor zover ik me
kan herhinneren maar ik heb geen idee van welk merk het palletje was. Ondertussen ligt hij
dan ook al lang in de vuilbak. Aan de foto kan je wel zien dat ik de olijfgroene en zilvere
oogschaduw het meest gebruikte.
je kon het palletje ook nog open doen en daar zat dan een blush en een bronzer:
die heb ik ook helemaal opgemaakt zoals je kan zien! ik gok dat ik dit palletje op mijn 12de al
had en zo'n 3 jaar gebruikt heb (ik experimenteerde al vroeg met make-up blijkbaar).
Het palletje heb ik dus vorig jaar weggegooid maar ik vond in mijn huidige stash wel nog 2
andere oude dingen:
- een oogschaduw van Agnes B. die ik mocht bestellen toen ik 14 was. Geloof het of niet, deze
gebruik ik nog regelmatig en er zit al best een deukje in.
- dat andere is een wenkbrouwpoeder voor blondines met heel weinig pigment! een beetje
zinloos dus dat ik hem bij heb gehouden...
Wat zijn jullie oudste make-upjes?
xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Laetitia zei

Leuke post!

Saskia zei

Ik heb niks van oude make-up ;)

Anoniem zei

grappig om te zien, dat pallet lekker dirty

Michelle zei

Superleuk!
Ik herinner me dat ik ook nog een heel oud pallet heb. Hij is zelfs nog van mijn moeder geweest, heb het gekregen toen ik 12 was en ben nu 21.

Haha, hoe erg.

Ik heb voor de rest best wel wat oude makeupjes, Ik geef ze daarna vaak door aan mijn zusje als ik ze niet meer gebruik. Zij vindt alles leuk haha.

Ik lees je blog al een tijdje, maar het is de eerste keer dat ik een bericht plaats.

Je hebt echt altijd leuke stukjes!