dinsdag 27 juli 2010

California girls look

Ik zag deze foto van Kary Perry tijdens een optreden waar ze haar zomerhit California girls bracht en vond hem echt super leuk! haar make-up was kleurrijk en flawless.

Katy droeg een simpele ooglook met lichtblauwe oogschaduw, zwarte liner en nepwimpers en daarbij knalroze lipstick.

Ik was er in ieder geval door geïnspireerd en ging zelf aan de slag.
Deze producten gebruikte ik:

- De aquablauwe oogschaduw uit het Mac hello kitty palletje
- Een highlight oogschaduw van Sephora
- Mac fluidline
- Wetnwild roze lippotlood
- Gosh 'barbie' lipstick
en dan nog mascara en nepwimpers natuurlijk, die vergat ik bij op de foto te zetten



Gosh soft & shine lipstick in 'Barbie' on the lips:

normale foto (zonder flits en tuitmondje) speciaal voor Wendy

Ik ben uiteraard niet de deur uit gegaan met deze look, ik zag er uit als een lollipop! het was puur om te experimenteren.

xoxo Tessa

16 opmerkingen:

katrien zei

cool! echt goed nagemaakt , dit moet je vaker doen ;-)

wentie zei

Waarom tuit je uw lippen zo? Dat is echt niet mooi hoor. Gewoon zacht je lippen op elkaar zetten zoals je anders zou doen, niet forceren voor de foto.
Dan komt de foto veel beter uit.

Tessa zei

haha lieve meid dat was expres, ik vond het ook nogal een foute kleur dus might as well.. en voor de rest pak ik gewoon de foto waar de kleur het best op uit komt

Laura zei

wat een achterlijke reactie! tessa zegt toch dat de look voor de fun is :s , mooi gedaan meid

Anoniem zei

Je bent echt goed met nepwimpers, zou je daar misschien een filmpje over kunnen maken?

Laetitia zei

Die look lijkt er echt keiiiiiveel op!
Schoon gedaan!

Marijke zei

leuk artikeltje! en mooi gedaan!

Loeder zei

hihi wat een lekker kleurtje roze!

Anoniem zei

Leuk gedaan! Mooie nepwimpers trouwens!

Anoniem zei

Leuk gedaan! Mooie nepwimpers trouwens!

dhini zei

Mooi ooglook
mooi gedaan

Kelly zei

Wauw heel mooi gedaan! :D

Myrna zei

Wow mooi gedaan zeg! ook goed na gemaakt!

Michelle zei

Wow.
Echt heel mooi gedaan.
Je bent ook echt een mooie meid voor zover ik zo kan beoordelen!
Heel knap gedaan!

Tessa zei

ahh bedankt meiden xxx

Kim zei

Wat leeeukk ! :)