zaterdag 17 juli 2010

Shoplog 15 juli

Eindelijk heb ik mezelf losgelaten op de sales. Nu ze bijna voorbij zijn kon ik pas gaan en ik had
dus niet verwacht nog iets te vinden. Er zitten maar een paar dingen van de nieuwe collectie bij.

Isaura inspecteert te buit:

Beauty spulletjes (heb me hierbij ingehouden):

Gouden sandaaltjes (van de... Claires!) 17 euro , waren niet in de sale

Kort beige broekje van de Bershka, was ook in de 20 euro

gewoon simpel zwart topje, 4 euro! bij de Bershka
Cute zwart jurkje van de Zara, 12 euro
Rokje van de Zara , 12 euro
Zwart jurkje met ruffeltjes van de H&m , was niet in de sale 30 euro
jeans legging van de Berhska met details op de kniën, 10 euro

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Kashmira zei

leuke dingen! ben benieuwd naar het opi lakje! en Isaura is zo lief<3<3<3

Kaya zei

Goed geslaagd! Zitten echt leuke dingen bij. En zelfs een floral printje :p

PS: Ben weer terug naar mn oude blog!

Anoniem zei

leuke outfit! staat je super

katrien zei

ik ben fan van je outfit en van je katje! Isaura power haha xxx