maandag 11 oktober 2010

Celebs love Mac Cosmetics

Wij beautybloggers en lezeressen zijn allemaal gek op het professioneel make-up merk M.a.c. cosmetics maar we zijn niet alleen, ook de celebs laten hun geld maar al te graag over de M.a.c. toonbanken rollen. Ik vond een hele hoop plaatjes van hun shoppend of gebruik makend van de mooie producten.

Paris Hilton verliet onlangs de winkel met een wel héle grote M.a.c. tas:
Selena Gomez zoekt tussen de foundations en concealers:
Fergie staat ook bekend om het boven halen van haar M.a.c. spulletjes:
Miley Cyrus gebruikt zelfs de 'Vivaglam Gaga' lipstick in haar nieuwste clip:
Ciara op een M.a.c. event met het poppetje van hun Hello Kitty collectie:
Rapper Eve laat zich ook maar al te graag verwennen met een schotel M.a.c. spulletjes:
Kim Kardashian staat hier nieuwe kwasten uit te kiezen:
Leuk om te zien dat zij zich niet enkel vasthechten aan Dior en Chanel he? ok M.a.c. is ook zeker niet goedkoop maar wel een aantal euros goedkoper als grote luxe merken ala Chanel.

xoxo Tessa

10 opmerkingen:

BeautyLoves zei

Leuk om te zien! Zou die grote tas van Paris echt vol zitten? :)

Kashmira zei

Dit soort foto's vind ik echt leuk om te zien!

Tessa zei

Ja ik vind dit ook super leuk om naar te kijken Kashmira :)

Anoniem zei

Ik wil ook zo'n zak als Paris :)

Jorna zei

Wat gaaf he? Kim Kardashian staat er ook echt om bekend. En wat tof dat de Gaga lipstick in de video van Miley Cyrus zit. Love that lipstick!

Marijke zei

Leuk artikel!! Ben benieuwd wat er allemaal in de tas van Paris zit!! :-)

Anoniem zei

Miley heeft ook de lipstick op in haaar clip, ze is fan van lady gaga en van Mac duz :-)

Anne zei

Ik heb eigenlijk nog nooit geshopt bij de MAC. Maar ik heb er al wel een paar artikels van gelezen, op andere beautyblogs..
Dus ben wel een beetje benieuwd ^^.
haha.

Trouwens, nog bedankt voor je reactie op mijn blog!
Echt hartstikke bedankt! <33.

xxx

Tessa zei

ahhww graag gedaan hoor ;)

Eefje zei

Wat een leuke blog heb je! ik ben een nieuwe vaste bezoeker ;-)