zondag 3 oktober 2010

Favoriete blushes van het moment

Het is een beetje een tag aan het worden onder de beauty bloggers: welke blushes gebruik jij op dit moment het meest?

Ik hou van blush en zo heb ik momenteel ook mijn favorietjes:
Blushes open:
1. De trio blush van Wetnwild. Super pigment voor weinig geld! in België gewoon verkrijgbaar bij de DI, de NL'ers moeten online bestellen.
2. Mac Azalea blossom. Een limited edition maar ik ben er heel blij mee. Een mooie koele blush.
3. Blush variation van Lancaster. Ik gebruik in de zomer eerder de donkere kant, naar de winter toe eerder de lichte kant.
4. Uit mijn Coastal scents '10 blush palette': de eerste kleur, opnieuw een koele paarsige kleur die mijn huid op dit moment erg flatteert.
5. Ook uit dat 10 blush palette, een van de mooiste roze blushes die ik heb. Het is de 3de kleur van de 2de rij in het palette.
Eigenlijk heb je met het 10 blush palette van Coastalscents.com veel mooie kleurtjes in huis, een aanrader dus als jij liever geen 15 verschillende blush verpakkingen in je lade wil hebben liggen.

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Kashmira zei

Wat een prachtige blushes zeg! Ben zo jaloers azalea blossom!

Laetitia zei

Amai!
Dat zijn prachtig blushes!

Katrien zei

WaaWie de laatste is erg mooi!!! oh en zouden we je kitten nog eens mogen zien? ik vraag me af of hij/zij al veel gegroeid is :-)

Tessa zei

Ik zal nog eens een fototje plaatsen binnekort Katrien :) ze is inderdaad al gegroeid! t is geen mini-poes meer, ook nog niet groot maar er tussenin :)

Kaya zei

Ik vind die trio erg mooi maar die ben ik in Ned idd nergens in de winkel tegengekomen

Jorna zei

They're gorgeous! Vooral de MAC LE, heb zo'n spijt dat ik hem niet kocht. Heb hem wel in mijn handen gehad in de winkel.

Tatjana zei

Wauw die LE van MAC is echt pretty!