donderdag 21 oktober 2010

Sephora oogpotloodjes

Vorig jaar kocht ik tijdens de Sephora 3 voor 10 euro actie hun zwarte oogpotlood, en eerlijk gezegt was ik dit potlood vergeten en ik had hem dus in dat jaar nog nooit gebruikt. Ik had namelijk al een heel fijn potloodje van Bourjois (contour clubbing waterproof).

Toen ik 2 weken geleden weer voor het Sephora schap stond pakte ik als 3de product een bruin oogpotloodje, vergetend dat ik thuis de zwarte nog ongetest had liggen.

Nu had ik dus 2 kleurtjes om te testen:
Op de swatches op mijn hand zie je nog een beetje het verschil tussen de 2:het bovenste streepje is de zwarte, de onderste de bruine.
Twee artikels terug (die over de body shop smudger brush) gebruikte ik voor de veranding eens het bruine oogpotloodje:
Was jullie dit opgevallen? vast niet want ik zie zelf ook amper verschil.. het lijkt wel een slechtgepigmenteerde zwarte kleur. Ik zou het bruin potloodje dus niet opnieuw kopen, en het zwarte waarschijnlijk ook niet. Begrijp me niet verkeerd, de oogpotloden zijn best ok qua pigment en aanbrengen maar ik heb gewoon al fijnere producten gehad.
Kopen? als bij de Sephora in jouw buurt de 3 produkten voor 10 euro actie nog bezig is kan je ze best wel eens proberen. Zonder die actie kosten 1 oogpotlood al tegen de 10 euro, dat zijn ze niet waard naar mijn mening.
Oftopic: Ik wil jullie allemaal graag doorverwijzen naar de blog van
Mitchin:
*klik*
ik vind het zelf een super leuke en grappige blog, denk aan haar hond met een nagellakje op zijn kop, zelfgetekende poppetjes bij artikels etc. en ik vind gewoon dat ze wat meer bezoekertjes verdient.
Dus laat even een reactie achter bij haar als je wil ;-)
xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Katrien zei

Ze zien er toch niet slegt uit! Wil jij niet eens een filmpje maken over een ooglook? please

Laura zei

Zien er erg fijn uit!

Tatjana zei

Ziet er mooi uit! :)

Unknown zei

Wauw, ziet er erg mooi uit.

Mitchin zei

Dank je voor de link en een hele lieve beschrijving! =))) <3

Anoniem zei

Ziet er mooi uit.

Dankjewel voor je reactie!
En je complimentje :)