donderdag 16 februari 2012

Beauty shoppen in de supermarkt

Ik doe het zelf bijna nooit: beauty shoppen in de supermarkt. Maar ik weet dat veel mensen dit wel doen, voornamelijk gaat het dan over shampoo en douchegel. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit soort dingen liever bij Kruidvat of Etos koop, het kost thans meestal hetzelfde en het is niet alsof je advies gaat vragen bij een basic zeep.

Toen ik onlangs in een grootwarenhuis was en er een actie op Dove deo's was besloot ik er een aantal mee te nemen. Toen bessefte ik dus dat ik dit normaal nooit doe, ik koop mijn beauty producten altijd bij de drugstore.. heel raar!
Hierboven mijn kleine beauty shoplog van de supermarkt. Zoals je kan zien zit er zelfs een eyeliner bij. Stiekem kocht ik die dingen misschien om voor mezelf een punt te maken. Ik kom wekelijks in de supermarkt, waarom zou ik beauty spullen als deo, tandpasta niet van daar meenemen? Een mens heeft gewoon van die vreemde gewoontes soms I guess.

Niet écht beauty maar ik nam ook nog een geurkaars van Brise mee:
De Cranberry variant is echt heerlijk:
Hoe zit het met jullie, kopen jullie liefst bij de drugstore en waarom of maakt het jullie voor simpele beauty benodigdheden niet uit?

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Eva M. zei

Goh, tandpasta, deo en zo van die dingen koop ik toch meestal in de supermarkt. Maar ik besef soms ook dat ik voor de gekste dingen richting Kruidvat ga terwijl ik die eigenlijk kan kopen bij de supermarkt om de hoek. Gewoontes he .. :-)

5minmakeup zei

Soms koop ik wel 'ns dingen in de supermarkt, maar meestal ga ik toch richting Kruidvat ofzo.. Grappig!

Tessa zei

oef jullie doen het dus ook! haha

Pimpernell zei

Uit pure gewoonte ga ik eigenlijk ook meestal naar de 'drugstore'of eerder gezegd Kruidvat, daar heb je trouwens ook testers, wat je dan in de supermarkt weer niet hebt... MAAR m'n favo dagcreme is er éentje van het Huismerk Les Cosmetiques van Carrefour, dus ja ik durf er ook wel eens dingen kopen

Keerthana zei

Ik koop shampoo's en andere verzorgingsproducten meestal gewoon bij de kruidvat/etos. Maar als ik zie dat een supermarkt een aanbieding heeft, dan haal ik het wel daar. Misschien omdat ik ook geen boodschappen doe, mijn ouders doen dat, al ga ik af en toe mee.

Falke zei

Ik koop wel eens deo in de supermarkt. Als er een promo is ofzo :-)
Maar de meeste budget-beautyspulletjes haal ik toch bij Kruidvat

Liisa zei

Die deo van Dove is echt super fijn! Ik volg je nu, het zou leuk zijn als je me terug zou willen volgen!
X

www.smileisyourbestaccessory.blogspot.com