woensdag 13 juni 2012
Overdreven reclames: getest
We kennen als vrouw allemaal de frustratie van het kijken naar mascara reclames op TV. De modellen die overduidelijk altijd nepwimpers dragen met als doel ons die mascara te laten kopen...
Maar als je er op begint te letten zijn eigenlijk alle reclames ofwel overdreven of zelfs 1 grote leugen.
Ik kijk zelf altijd graag naar het programma 'Volt', zij voeren reclametests uit en de beauty producten moeten er natuurlijk ook vaak aan geloven.
De reclametest van L'oreal infaillible foundation:
Hier test het programma Febreze. Een product dat wel een beetje werkt maar weer gigantisch overdreven reclames van worden gemaakt:
De A-bra, een telsell product:
Ze onderzochten zelfs de 'White now' tandpasta die ik vorige week reviewde. Je kan in het filmpje trouwens goed het 'blauwe effect' zien waarover ik jullie vertelde:
Klik *hier* voor de website van Volt voor nog meer reclametests zoals: Listerine mondwater, Nivea black and white deo, cellulitis crèmes en veel meer.
xoxo Tessa
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
6 opmerkingen:
wat een leuke filmpjes! Ik had er nog nooit van gehoord
Tsja, reclame van tegenwoordig... vind het wel goed dat ze alles testen!
Het lukt nu wel om een reactie achter te laten! Sorry voor het mailtje ;-) Ik heb al verteld dat ik dit erg leuk vond om te zien heb trouwens alle vier de filmpjes helemaal gekeken) en ben er nu nog meer aan het kijken :D
Haha! Ik hou van de VOLT reclame tests!
Het Voltfilmpje over Signal maakte me echt aan het lachen, ze drijven hartstikke de spot met het merk :)
leuk,origineel artiekel!
Een reactie posten