vrijdag 16 augustus 2013

Korres Lip Butter 'Jasmine'

Je zag hem al voorbij komen in mijn favorieten artikel, de Korres lip butter. Dit product was volgens mij 2 jaar geleden al een grote hype in de beauty community (vooral op youtube). Ik bestelde toen nog bijna nooit iets online dus liet ik hem aan me voorbij gaan.

Toen ik hem vorige maand op een webshop zag staan kon ik mijn nieuwsgierigheid toch niet meer bedwingen en gooide hem in mijn winkelmandje:

Er zijn meerdere kleurtjes te koop maar een lippenbalsem hoeft van mij niet altijd veel kleur af te geven, ik ben dus voor de nude variant gegaan, 'Jasmine'.

Als je hem swatcht is het een prachtige nude kleur en het product voelt écht als boter:

Op mijn lippen krijg ik niet veel kleur te zien, wel een mooie glans. En de structuur is echt zo fijn, een van de betere lippenbalsems uit mijn stash:

Ik besloot mijn Mac 'Lip Erase' er nog eens bij te halen en dit als basis te gebruiken...

En inderdaad, dan komt de kleur van de lip butter beter tot zijn recht (vergelijk maar met de vorige lip foto). Ik gebruikte maar een piepklein beetje lip erase en dat is meestal genoeg om de roodheid uit je lippen te halen, zo zie je de kleur veel beter:

Nu ben ik niet van plan om elke keer Lip Erase er onder te gebruiken hoor, vind de Korres lip butter op zich al een erg fijn product. Oh, en hij ruikt subtiel naar karamel.

Ik bestelde deze lip butter op HQhair maar als je gaat googelen zie je dat er ook webshops van bij ons zijn die het product verkopen. Ik heb er ongeveer €7 voor betaald.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

BeautyLoves zei

Je kan Korres ook bij apotheken vinden, maar degene die het bij mij had, had bijvoorbeeld niet het volledige assortiment staan, jammer (dus ook geen Lip Butters).

Just Love Life zei

ik kende m nog helemaal niet, maar hij ziet er mooi uit :D

Valley Doll zei

mmm klinkt fijn !

Tessa zei

Ja klopt Beautyloves, bij ons in de apotheek hebben ze ook Korres maar idd niet deze butters.

Jhemyla |beautyenfashion zei

Dit klinkt echt ontzettend fijn, mooie foto's ook.

Mademoiselle Sophistiqué zei

ziet er prachtig glossy uit!