woensdag 3 juni 2015

Budget tip: Pen Eyliner Ebay


Als ik een budget tip met jullie kan delen doe ik dat en vandaag heb ik er eentje van Ebay.

Een paar maanden geleden bestelde ik (zonder al te veel hoop) een pen eyeliner van Ebay voor zo'n 80 cent!!! Pen eyeliners zijn bij mij ofwel altijd snel op of ze drogen snel uit, voor 80 cent kon ik het dus wel eens er op wagen. 

Het enige nadeeltje; hij is zo goedkoop omdat hij van China moet komen en het kan dus 3 tot 4 weken duren eer je hem in huis hebt. De pen deed me verdacht veel aan zo'n stabilo pennetje denken:

Guess what? Het puntje werkt niet eens zo slecht en de kleur is ook wel prima:

Het blijft een goedkoop pennetje dus het is niet de meest gepigmenteerde pen ever natuurlijk en ik vermoed dat ook deze snel zal uitgewerkt zijn maar voor zijn prijs hoef je het al niet te laten!

Mijn Ebay verkoper heeft de pen niet meer maar als je op 'Landbis eyeliner' zoekt kun je hem nog steeds voor minder dan een euro incl. bestellen. Als hij het langer dan 2 weken uithoudt zal ik hem denk ik nog wel opnieuw bestellen.

Update: ik vrees dat ik hem te lang heb laten liggen als back-up (3 maanden) want na een week was hij al droog. Mijn eigen schuld waarschijnlijk want ik had de verpakking er rond moeten laten.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: