dinsdag 9 juni 2015

Makeup Academy Undress Your Skin highlighter



Highlighter is de laatste jaren een van mijn favoriete producten geworden, ik draag het dan ook elke dag. Voor dagelijks gebruik breng ik het subtiel aan, s'avonds mag het al wat opvallender.

Ik had al 3 mooie highlighters maar ze waren eigenlijk allemaal van een duurdere prijsklasse. Tja, er zijn nu eenmaal niet veel drugstore highlighters en dan moeten ze nog mooi zijn. Over deze 'Undress your skin' van Makeup Academy las ik wel af en toe goede dingen, ik besloot hem een kans te geven:

De highlighter is duidelijk roze, met een beetje een champagne kleurige shimmer. Niet verkeerd, en best wel anders van kleur dan de highlighters die ik al had.

Als ik kritisch mag zijn zie je op de huid wel degelijk verschil met mijn duurdere highlighters. Deze is toch wat meer grof van shimmer dan bijvoorbeeld een MSF van Mac. Vooral op foto's kreeg ik deze highlighter niet echt mooi in beeld.

Maar hij is niet slecht, voor die 6 euro dat dit product kost is hij ideaal voor als je wil gaan experimenteren met highlighter! En ik gebruik hem persoonlijk ook voor tripjes, dan moet ik niet slepen met mijn luxe highlighters..ben altijd bang dat ze breken.

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik heb deze ook en ik vind hem erg mooi.

Griet Lucas zei

hij ziet er idd erg mooi uit en zeker voor zo'n prijs!