zondag 21 juni 2015

Favorieten van het moment


Favorieten komen vaak terug bij mij, vooral naar de zomer toe. En af en toe komen er weer nieuwe favorietjes bij. Vandaag laat ik jullie 6 producten zien die ik momenteel veel gebruik.

The face stuff:
De Mac Pro Longwear concealer is zo goed en zeker als het een wat warmere dag is kan ik niet meer zonder. Het blijft de hele dag op zijn plaats en je voelt ook niks zitten, top spul.

Ernaast de Sleek blush in 'Rose Gold'. Een favoriet bij velen maar in de winter (als ik op mijn bleekst ben) kan ik hem niet aan. Ik heb hem recentelijk dus pas weer naar voren gehaald in mijn stash. Hij is heftig en gepigmenteerd maar zo mooi, en je hebt er geen highlighter meer bij nodig.

2 lipproducten die ik de laatste dagen weer veel gebruik:
Op de Mac 'Tendertone' was ik altijd zuinig omdat deze baby's maar eens om de 6 jaar lijken uitgebracht te worden.  Maar hoe schandalig zou het zijn als ik hem liet slecht worden? Het zijn fijne lippenbalsems met een aardbei-kiwi geur.

De lipstick van YSL is wel gewoon uit de standaard Rouge Volupte collectie, het is nummer 1 'nude beige'. Het is eerder een draagbare lichtroze kleur dan beige, slechte benaming door YSL. Ik hou van de verpakking en de lipsticks zijn super romig.

Als laatst nog 1 doucheproduct en een parfum:
Pas toen ik ze naast elkaar zette zag ik dat het om twee 'berry-scents' ging! De parfum is Midnight Fantasy van Britney Spears, deze ruikt naar blauwe bes, kers en vanille. Een beetje  plakkerig zoet' maar ik ken geen andere geur als deze, heel uniek voor een celebrity parfum.

De geur van de douchegel van I love zit zeker in hetzelfde straatje als de Britney parfum. Alleen ruikt de douchegel naast blackberry ook nog naar framboos. Het is in principe een shower smoothie met scrub deeltjes maar die voel je bijna niet. Ik hou ervan als de geur van douchegel nog een tijdje op je huid blijft hangen en dat doet deze!

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: