maandag 24 augustus 2015

Mac Lipstick 'Sweet & Sour'


I love Mac lipsticks, al meer dan 5 jaar ondertussen. Ik weet nog dat toen deze Sweet & Sour in een bepaalde collectie uitkwam, ik te laat was. Ik hoopte dat hij snel zou terugkeren en jawel, hij zit ondertussen in de vaste collectie!

Sweet & Sour is een perfecte peachy nude kleur:

Ik heb vaak genoeg een peachy lipstick gekocht en eenmaal thuis was hij toch wat te oranje of koraal. Jaren zocht ik naar de perfecte peachy lipkleur die de lippen niet uitdroogt en dit is hem dames:

Ik heb best gepigmenteerde lippen en hij dekt met gemak:

Ik ben dus super blij met mijn nieuwste Mac aanwinst. Ze kosten ondertussen al € 19,50... Ik kan me precies nog herinneren dat ze 17 euro kosten toen ik aan Mac begon, ze blijven maar omhoog gaan.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: