zaterdag 8 augustus 2015

Tip: Ebay lip liner


Vorige maand was ik wat op Ebay aan het kijken en ik kom altijd al snel uit bij het beauty gedeelte. Mijn nude lipliner van Sephora begint op te geraken en ik besloot er eentje van een random merk te bestellen voor nog geen 4 euro.

Op Ebay is het vaak hit & miss, zeker als het om zo'n goedkoop product gaat. Het potlood zat netjes in een doosje wat van het merk 'Constant' of 'Balala' lijkt te zijn.

Wow wat werd ik verrast, het potlood is behoorlijk creamy en brengt daardoor makkelijk aan.  Hier heb ik mijn lippen er volledig mee ingekleurd
Ondanks dat hij zo creamy is blijft hij wel echt goed zitten, zeker een paar uur! Heel geschikt om onder lipstick te gebruiken dus. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat je hem iedere keer zal moeten slijpen.

Ik bestelde de kleur 'Nude' en die vind ik wel aan de lichte kant. Ik zag dat er 8 kleuren beschikbaar waren dus ik ga de kleur 'Vermilion' ook nog bestellen denk ik, dit lijkt me een donkerdere nude kleur. 

Ik was er op uitgekomen door 'nude lipliner' ofzo in te typen op Ebay maar de verkoper waar ik bij kocht was 'goodluckybead' voor de geïnteresseerden.

Zoals ik eerder al zei kocht ik dit potlood voor € 3,80, dat is hij dubbel en dik waard.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: