woensdag 5 augustus 2015

Shoplog deel 2: Beauty


Deel 2 van de shoplog vandaag, the beauty stuff! Altijd mijn favoriet om bij anderen te zien.

Ik begin meteen met het leukste. Omdat het mijn verjaardagsmaand was en ik member ben mocht ik in juli voor 5 euro iets uitkiezen bij The Body Shop. Aangezien de douchegels in de sale waren had ik deze 2 zo goed als gratis:

Nog een goede sale aankoop, de Babyliss rollers wou ik al langer en nu waren ze slechts 10 euro bij Kruidvat!

Bij de keten Zeb hebben ze tegenwoordig nagellak remover potjes met fruit geuren, ik nam de 'appel' mee. Oh en nog een ring die me de ogen uitstak aan de kassa ;-)

Ik had een nieuwe nude lipliner nodig en bestelde een goedkope op Ebay, hij is verrassend goed eigenlijk!

Bij Bol was de wimperlijm die ik altijd gebruik afgeprijsd, een goed moment om hem te bestellen. Ik bestelde in een keer een back-up cleanser van Sensationail mee:

Ik wou een nieuwe stippling brush hebben en hoorde dat die van Elf niet slecht waren. Ik nam in een keer nog een lippenbalsem met spf en smudge kwastje mee:

En als laatst nog 2 kwasten van Real Techniques:

Reviews volgen uiteraard als ik alles uitgebreid heb kunnen testen.

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Unknown zei

Leuke aankoopjes. Die Babyliss krullers heb ik ook kunnen scoren bij Kruidvat. Ik moet ze alleen nog uittesten. Ik ben benieuwd!

Anoniem zei

leuk dat je die TBS douchegels bijna gratis had!