donderdag 10 september 2015

Bourjois 'Nude Smoky' oogschaduw trio


Stiekem kocht ik dit Bourjois palletje een beetje uit nostalgische redenen. Toen ik als tiener pas begon met het kopen van make-up waren er nog niet zoveel drugstore merken als nu. Bourjois was er wel al en had toen al de leuke ronde doosjes met 3 oogschaduws in.

Toen ik dit doosje met 3 prachtige naturel tinten zag staan moest ik hem meenemen:

Ik swatchte de tester in de winkel en er kwam genoeg pigment af zoals je kan zien:

Op de ogen ben ik wat teleurgesteld in de eerste taupy kleur, daar komt het minste kleur van af. De goude en bruine kleur zijn prima voor een naturel look:

Op zich een leuk palletje voor iemand die wil beginnen met oogschaduw of alleen lichte naturel kleuren draagt. Voor mij mag het persoonlijk wat heftiger, zeker bij een avond make-up zou ik dit setje niet snel pakken.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: