maandag 7 september 2015

Mac lipliner in 'Rosy Rim'



Ik ben nooit zo'n lipliner-girl geweest, denk dat ik mijn eerste exemplaar 2 jaar geleden ofzo pas kocht. Het heeft ook jaren zo'n fout imago gehad, je weet wel die nude lippen met een bruin randje er rond..brrr. De laatste tijd is het lippotlood echter weer populair aan het worden, zeker als je het bij een lipstick matcht die niet te veel verschilt van je potloodje.

Ik zocht zelf nog een zachte licht-roze kleur en die vond ik bij Mac, dit is de kleur Rosy Rim:

Hoe lief is dit kleurtje? Het is echt een bubblegum roze maar dan wel zacht genoeg om elke dag te kunnen dragen.

Ik had nog nooit een lippotlood van Mac geprobeerd maar ze hebben mijn verwachtingen wel ingelost. Goedkopere lipliners durven nogal eens korrelig zijn, daar is geen sprake van hier. Het lijntje blijft ook lekker lang zitten.

Ik draag hem veel bij roze en nude-ish lipsticks, hij past bij veel kleuren.

€ 15,50 is niet goedkoop voor een potloodje maar ik doe er gelukkig altijd wel lang mee.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: