dinsdag 22 september 2015

Real Techniques reviews


Ik schreef ooit eerder al over de Blush  brush en Setting brush van Real Techniques, die gebruik ik al meer dan een jaar. De afgelopen maanden heb ik nog 3 nieuwe dingen van Real techniques gekocht want ik ben fan!

Als eerst de 'beauty blender' spons. Hij kost 6 euro , een pak goedkoper dan de originele Beauty blender. 

Ik gebruik hem om concealer mee uit te blenden en daar werkt hij heel best voor. Hij blijft tot nu toe al langer mooi van kwaliteit dan een hele goedkope die ik ooit van H&M had dus daar verdient hij al een puntje mee. Of ik hem nog opnieuw zou kopen? Dat denk ik niet. Een kwast blijft langduriger en hygiënischer. 

Dan de poeder kwast:

Wat een topper! Ik wou serieus dat ik deze al eerder had ontdekt. Hij kost 15 euro en daarvoor krijg je een ongelofelijk zachte en grote kwast om poeder mee aan te brengen. Ik zou deze opnieuw en opnieuw kopen.

En als laatst de Sculpting brush:

Ik kocht deze zoals de naam doet vermoeden om mee te shapen maar weet nog niet wat ik daar van moet vinden. Hij is best stijf doordat de haartjes dicht op elkaar staan en ik shape altijd met fluffy kwasten. Hij schijnt heel fijn te zijn voor foundation dus dat moet ik nog proberen.

Mijn aanraders van RT blijven: de Setting Brush, Blush brush en Powder brush!

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: