zondag 20 september 2015

Opgemaakt en weggegooid



Tijd voor een opgemaakt artikel!

Whoohoo ik heb een zelfbruiner opgemaakt. Ik gebruik er meestal zoveel tegelijkertijd dat ik er best lang mee doe. De Estee Lauder Bronze Goddess is een 'cult product' maar ik denk niet dat ik hem opnieuw zou kopen. Vond hem prima maar duur voor wat het doet. De verpakking was rond de dop wat smerig geworden dus ik ben wel blij dat hij op is.

Het Lush zeepje wat deze maand opging was een stuk Bohemian:

De mascara die ik 1,5 maand met plezier heb gebruikt is de Miss Manga van L'oreal! Heel onverwacht want het kwastje zag er niet veelbelovend uit:

Dan opende ik de Mega Protein mascara van Wetnwild (gekocht bij de Action voor 2 euro ofzo) en deze heb ik letterlijk 1x gebruikt en toen aan mijn moeder gegeven. Zij is niet zo kieskeurig met mascara's, ik wel en vind hem niet fijn.

Een Crest white strip gebruik ik regelmatig:

Wattenstaafjes van Etos, 200 stuks, zijn prima:

Demak'up watjes:

En als laatst maakte ik nog een cleansing lotion van het Kruidvat eigenmark op. Heb er hier al veel van opgemaakt. Ik hou niet van het 'vettige' van reinigingsmelk of olie's, wil altijd iets fris achteraf gebruiken.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: