maandag 29 februari 2016

Beauty Bummers


Vorige keer zagen jullie de favorieten, dit keer de bummers (tegenvallers) van het moment.

Het zijn er 2 en gelukkig zijn het budget producten:

Deze matte lipgloss van L.A. girl bestelde ik op aanraden van een bekende beauty blogger, hij was zo mooi bij haar! Op Ebay vond ik hem voor +- 5 euro dus die was snel in het winkelmandje gegooid.

Helaas werd er op de blog niet bij verteld dat hij super moeilijk aanbrengt. Strepen en vlekken moet je erbij nemen en meerdere laagjes zijn ook nodig als je 1 egale kleur wil. Eens droog zit hij ook MUUR vast voor de komende 6 uur, ik durf hem zelfs niet meer swatchen. Mocht je veel moeite willen steken in je lipgloss s'ochtends dan vind je het misschien dus wel de moeite.

En dan de Happy Light concealer van Bourjois. Ik ben dol op creamy concealers in potjes omdat ze dekkender zijn, ik gebruik ze dan ook altijd onder de ogen. Hoewel Bourjois beweert dat deze daar ook voor geschikt is droogt de concealer al snel uit op je huid.

Creepy close up shot maar hier zie je wel een beetje wat ik bedoel, de huid waar de concealer zit ziet er droog uit en je ziet het product helaas zitten.

Hoewel de concealer goed dekt is er dus toch nog wat werk aan de formule, jammer.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: