maandag 8 februari 2016

Mac Turquatic Parfum


Corrigeer me als ik het mis heb maar ik heb nog nooit een Mac parfum bij ons in België en Nederland gezien, ik denk dat wij ze gewoon niet hebben!

Ik hoor in ieder geval al jaren van Amerikaanse youtubers dat de Turquatic parfum van Mac zo goed zou zijn. Vooral voor de liefhebber van frisse unisex geuren, laat ik dat nu net zijn.

In Parijs kwam ik hem dan eindelijk aan de kassa tegen. Gelukkig was er ook een Rollerball-pen te koop want ik wou niet de hele dag met een parfum fles in mijn koffer slepen.

Voor de nieuwsgierigen, zo ziet de normale parfum flacon er uit:

Volgens Mac ruikt hij naar de Lotus bloem, water notes en citroen. Ik kan me daar zeker in vinden. Het is geen overdreven citroen geur die je aan een toilet doet denken maar echt een classy frisse geur, hij kon zo familie zijn van D&G light blue. Hij blijft ook zeker een aantal uren hangen op mijn huid.

Je hoort het al, heb een beetje spijt dat ik toch niet voor de grote flacon ben gegaan.

De 50ml kost €50 en de rollerball (7ml) €19.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: