donderdag 11 februari 2016

Stash peek: mijn moeder's stash!


Ik vind het zelf altijd leuk om de make-up stash van andere vrouwen te zien. Ook als het maar een kleine verzameling is, net omdat ik zelf zo veel heb. Op bovenstaande foto zie je de make-up stash van mijn moeder!

Mijn moeder draagt niet veel make-up, ze durft ook gerust zonder de deur uit en haar zegt het helemaal niet zoveel. Ze vind de meest basis producten voor de huid nog het meest interessant:
Ze gebruikt een BB cream van Nivea, een vloeibare concealer van Catrice en een creamy concealer van Inglot.

Voor de rest vind ze deze 2 producten ook aanraders:
De Prime and fine poeder van Catrice om mee af te poederen en het Inglot wax potlood voor de wenkbrauwen.

Blush draagt ze eigenlijk alleen naar een feestje, zeker niet dagelijks:
De 2 doosjes van H&M heeft ze van mij gekregen en de middenste is van Inglot.

Het enige oogschaduwdoosje wat ze heeft:
 Opnieuw van Inglot, goh wat zou haar favoriete merk zijn.

 Een mascara van Wetnwild:

Lipproducten vind ze ook wel leuk maar opnieuw, enkel s'avonds of voor een feest:
Het rode duo van lipstick en lipliner is van Flormar en de roze lipstick is van Inglot.

En de 3 kwasten die ze heeft zijn ook donaties van mij:
Blushkwast van Catrice, Hema blendingbrush en oogschaduw kwast van Sephora.

Een goede basic stash vind ik! Meer dan genoeg voor iemand die zich niet dagelijks opmaakt.

xoxo Tessa

1 opmerking:

katerine zei

altijd leuk om te zien! mijn moeder heeft nog minder