zondag 16 mei 2010

Mac Fanfare lipstick

Mijn eerste Mac miskoop is een feit, maar de schuld ligt helemaal bij mezelf.
Ik ben gek op de cremesheen lipsticks van Mac en kocht 'Fanfare' dan ook een beetje in een opwelling. In de winkel zag hij er roze uit en eigenlijk thuis nog steeds als ik hem in de stick bekijk:
Helaas komt hij op mijn lippen als een soort kersen rood uit:
Op de swatch hierboven heb ik hem dan nog licht aangebracht.. ik sta helemaal niet met rood-tinten! ik heb het gevoel dat deze lipstick me bleker maakt en dat is niet de bedoeling.
Ik heb er ondertussen al een vriendin blij mee kunnen maken dus weggegooid geld is het niet.
Ik heb mijn lesje nu wel geleerd, ik ga nooit meer binnen de minuut de mac winkel uit,
neem rustig de tijd om ze te swatchen want voor je het weet maak je een miskoop.

xoxo Tessa

9 opmerkingen:

Sharona zei

Hihi ! Zo'n fout heb ik ook een paar keer gemaakt hoor :p In een opwelling iets kopen zonder te testen en thuis erachter komen dat er sprake is van een miskoop ^^.

laetitia zei

Jammer!
Ik vind de kleur wel erg mooi!
x

Saskia zei

ja, impulsaankopen...

^^

Kaya zei

Ik vind m wel mooi! Maar als je m bij jezelf niet mooi vind ga je m toch niet dragen dus misschien idd maar beter dat je m hebt weggegeven.

Jeske zei

Ik vind het zelf wel een mooie lipstick moet ik zeggen.

Selina zei

Soms heb je van die momenten ;) Wel leuk dat je iemand anders er blij mee hebt gemaakt!

Anoniem zei

ik denk dat je hem wel kan hebben, maarja haha je moet hem zelf leuk vinden! lief om hem weg te geven :)

Anoniem zei

ik denk dat je hem wel kan hebben, maarja haha je moet hem zelf leuk vinden! lief om hem weg te geven :)

Anne zei

Ik vind het een erg mooie kleur Tessa! Maar het gaat er uiteindelijk toch om dat je je er zelf prettig bij voelt. Erg jammer dat je er niet blij mee bent, dat heb je inderdaad met impulsaankopen! Gelukkig heb je de dag van je vriendin wel helemaal goed gemaakt haha :)