vrijdag 28 mei 2010

Uitgaans tasjes

Ben ik nu echt zo kieskeurig of zijn er geen leuke kleine tasjes meer te vinden?
Ok ik heb ook bijna alleen maar grote shoppers, het is nu eenmaal in de mode maar die
grote gevallen kan je slechts meenemen bij het uitgaan...
Ik heb een paar clutches die ik meestal gebruik, maar 1tje is een paar weekenden terug
gesneuveld en de andere sluit niet meer goed.
De enigste ietwat fatsoenlijke clutches die ik vond in de stad zijn van Jane Norman:



best leuk zo'n clutch maar eerlijk is eerlijk, die dingen zijn super vervelend om vast
te houden en er past ook nog eens weinig in! (lipgloss, money,sleutels en gsm, meer niet).
Wat gebruiken jullie meestal als uitgaanstasje en welke winkels zijn aanraders?
Uiteraard ben ik al bij H&m's en Zarah's gaan kijken maar daar vond ik alleen van die tasjes
om rond je te hangen aan een lang hangsel, not my thing. Ik ben echt wanhopig op zoek
want ik moet tegen de volgende keer uitgaan toch echt een leuk tasje vinden!
xoxo Tessa

8 opmerkingen:

Lee; zei

Ik heb laatst een uitgaanstasje bij de H&M gekocht. Daarvoor had ik zo'n mini-tasje met klipsluiting, maar dat vond ik totaal niet handig en iemand kon zo iets eruit pakken zonder dat ik er ook maar erg in had. Ik vind die clutches in het artikel erg mooi, maar praktisch is het niet :P

Niet om te spammen, maar voor het tasje kun je even op m'n blog kijken bij shoplog #11..

Anoniem zei

ik vind die clutches altijd maar amper groter dan een grote portefuille :-d maar ze zijn wel in style

Marjolein zei

Ik heb een tasje van de Primark. Heel simpel. ;p

Anoniem zei

Het bovenste tasje vind ik echt wel leuk!

Tessa zei

ik ga donderdag waarschijnlijk even bij Jane Norman kijken, hopelijk vind ik er een leuk tasje

Anne zei

Bij Primark inderdaad, daar hebben ze erg leuke voor géén geld! Ik heb er drie gekocht voor 6 pond per stuk.

Tessa zei

helaas heb ik geen Primark in de buurt, ben er zelfs nog nooit geweest!

Laetitia zei

Leuke tasjes!
x