maandag 3 mei 2010

NOTD: Just married

Vandaag weer een lakje van Catrice, namelijk: Just married.
De naam vind ik weer heel goed gekozen want het is echt een liefelijk roze kleurtje dat niet zou misstaan bij een witte trouwjurk.
Ook deze nagellak is erg populair onder de beauty bloggers dus ik was benieuwd.

2 laagjes:
De dekking is niet super bij deze kleur, 1 laagje geeft gewoon een roze gloed.
De 2de laag heb ik dan ook dik aangebracht en toen was hij wel dekkend.
Ik draag hem momenteel ook al op mijn tenen! echt een schattig kleurtje die zowel
in de zomer als de winter goed draagbaar is.
prijs: €2,50 @ kruidvat

ps: ik zie nu pas wat voor droge nagelriemen en huid ik bij mijn nagels heb, iemand die een goed productje weet?
xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Selina zei

Leuk kleurtje!

Myrna zei

Super mooi kleurtje!

Marjolein zei

Mooi kleurtje zeg! Ik denkdat ik deze ook ga kopen :)

Laetitia zei

Leuke kleur!
x

kims zei

Heb deze ook en ben er helemaal verliefd op :-)

Anoniem zei

ik vind die stift van essence goed werken voor mn nagelriemen!
cute kleurtje :)