woensdag 26 mei 2010

Mac 'Satin Taupe' eyeshadow

Satin Taupe is een van de bekendste oogschaduw kleuren van Mac, hij was dan ook
elke keer dat ik ging uitverkocht. Maar nu heb ik hem en ik moet iedereen gelijk geven,
wat een geweldige oogschaduw is dit!

Hier zie je hem + swatch:
Toen ik laatst uitging heb ik hem gebruikt in de crease in combinatie met een neutrale
kleur (Mac 'Yoghurt') op het bewegend ooglid. Het maakte de look helemaal af:
Satin taupe is bruin met een hele mooie glans, een kleur oogschaduw die ik nog nooit
eerder heb gezien. Terwijl ik normaal niet van Mac's frost-formule
hou werkt en blend deze echt perfect.
Voor bovenstaande look had ik gebruik gemaakt van de cheap Essence wimpers
van het kruidvat die ik maanden geleden kocht:
Ik blijf die van de h&m fijner vinden maar deze zijn zeker niet slecht, let op ze zijn wel heel dramatisch (groot). De lijm die bij het setje wimpers zit gebruik ik nooit want ik gebruik
voor al mijn wimpers de Duo lijm verkrijgbaar bij Mac. Ik had de wimpers trouwens op
5 minuutjes aangebracht hier dus ik vind ze nog best goed zitten daarvoor, ze hebben het
de hele nacht uitgehouden.
En dan las ik nog een leuke update voor de Belgische lezeressen die aan de kust wonen
(zoals ik in de zomer maanden). Mac cosmetics zal vanaf deze zomer ook voor jullie ter beschikking zijn want op 1 Juli opent er in Knokke een Mac store/counter! yeey
xoxo Tessa

16 opmerkingen:

Annelieke zei

Mooie ooglook! Ik heb zelf ook Satin Taupe, echt een mooie kleur :)

BeautyLoves zei

Heel geslaagde look! Satin Taupe is terecht een grote favoriet!

Kaya zei

Hele mooi look!
En wat een naar nieuws hieronder :S bah

Selina zei

Mooie look! Satin Taupe staat ook al een tijdje op mijn lijst maar ook als ik er 1 wil halen zijn ze uitverkocht,..

Tessa zei

Ja Selina, ik heb er 3 keer achter moeten vragen dus 2 keren was hij uitverkocht! het is zeker een favoriet

Rani zei

Oh mooie swatch! Ik ga ook de valse wimpers van Essence eens uit proberen :D. x

Justine zei

Heel mooi! En die wimpers ook trouwens, echt een wauw-effect :)

Laetitia zei

Die oogschaduw is idd errug mooi!
Ik ga hem maybe ook kopen.
Vind het echt een prachtkleur!
x

Saskia zei

Waar kocht je de oogschaduw, als ik vragen mag?

^^

Tessa zei

Saskia: Bijenkorf Maastricht

Prinses Prikbordje zei

Heel mooi, ik heb me nog nooit aan valse wimpers gewaagd.

Nicole zei

Mooi kleurtje. Ik heb zelf nog geen e/s van MAC, maar als ik besluit er 1 aan te schaffen, wordt het Satin Toupe, aangezien iedereen er positief over is.

Clipextensions.be zei

Wat een prachtige kleur!

Lore zei

WHAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAA, eindelijk in West-Vlaanderen een MAC! Tessa, you made my day! =D
Ik heb ook Satin Taupe en hij is zo mooi! Ik ben er zo verliefd op. En ik ga dan ook eens de DUO-lijm halen, misschien in Knokke (JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! EEN MAC IN KNOKKE!)

Marijke zei

mooie look! satin taupe is echt mooi! 1 van mijn favorieten!

Anoniem zei

Satin Taupe is echt een musthave! Supermooie kleur!