maandag 24 mei 2010

Ombre nails probeersel

Heel erg hip op dit moment zijn de ombre nails : kleuroverloop op je nagels.
Het lijkt zo simpel , hier is een voorbeeldje met paars tinten:
maar is het ook echt zo gemakkelijk? ik probeerde het een paar keer uit..

eerst met een reeks roze lakjes, een aantal donkere en een aantal lichte kleurtjes.
Deze was best wel 'gellukt' als ik de felle 'gosh pink rose' had weggelaten, deze steekt toch iets
te fel af van de andere kleurtjes :)
een paar dagen daarna ging ik het proberen met paars en omdat ik in totaal maar net 5
paarse lakjes had was er geen keuze, ik moest deze 5 gebruiken
FAIL:
het trok gewoon op niks.. de kleuren sloten niet mooi bij elkaar aan, sommige lakjes waren
van creme formule en anderen weer met glitters. Met andere woorden een grote flop :p
conclusie: het is te doen als je veel kleurtjes hebt die op elkaar lijken + dezelfde formule hebben.
xoxo Tessa

11 opmerkingen:

Selina zei

Het ziet er inderdaad heel makkelijk uit,.. die met roze vind ik best goed gelukt hoor!

Marjolein zei

Ziet er supertof uit! Maar idd voor mensen met een huge nagellakcollectie XD

Unknown zei

mooi! het lijkt mij ook best lastig eigenlijk.... en had je bij die paarse niet eerst die bourjois, dan wild lilac, dan die hema en dan de roze en daarna die lichte kunnen doen? misschien is dat een optie...

Samantha zei

eerste poging is inderdaad wel goed gelukt!

Saskia zei

Ja, ik wil dat ook al een tijdje proberen :) Op die foto's van celebs is het altijd mooi gedaan natuurlijk. Maar zelf, ... inderdaad met een huge stash en dan nog ;)

Jammer dat je geen fijne dag had ;)

xxx

^^

Sharona zei

Misschien dat je speciaal op zoek moet gaan naar kleurtjes waarvan je denkt dat ze bij elkaar passen ^^

Tessa zei

Ja Sharona dat was ik ook al aan het denken, echt doelbewust 5 van licht naar donkere lakjes gaan zoeken in de winkel :)

Unknown zei

ik vind die roze ook mooi gelukt.
ik heb niet zo heel veel nagellak, dus ik hou het maar bij 1 kleurtje.

Anoniem zei

Ik had er nog niet van gehoord maar als je een goede kleurencombinatie hebt ziet het er goed uit

Maaike (Honestbeauty) zei

Het roze is idd redelijk ^^ Miss kan je twee nagels hetzelfde doen als je ene kleur tekort komt? T ziet er me veel te veel werk uit om de perfect match te vinden ^^

Annelieke zei

Je kan ook een middenkleur pakken en die mengen met wit en zwart. Zo heb je steeds dezelfde kleur wat lichter en donkerder :) Is wel iets meer werk maar veel minder dan een hele zoektocht starten ;) Het ziet er dan ook nog eens perfect uit.