donderdag 7 oktober 2010

'Denivit' review + kamer accesoires

Tijd voor een totaly random artikel. Je hebt als blogger soms van die dingen waar je geen hele post aan wil/kan wijden en die dingen heb ik opgespaard om nu een wat langer artikel te kunnen geven. Ik geef niet vaak slechte reviews. Meestal laat ik het product dan voor wat het is en schrijf ik er dus niks over, tenzij het echt zo slecht is/zijn belofte niet nakomt dat ik jullie wil waarschuwen.

Dat gevoel had ik een beetje bij deze Denivit tandpasta:
Het belooft een whitening tandpasta te zijn en een glazuur repair, dat laatste is al zowieso onzin.
Ik koop nooit dezelfde tandpasta, ik experimenteer veel te graag en zo kwam ik ook bij dit product uit. Ik ga het kort houden: ik krijg het gevoel alsof deze tandpasta zelfs slechter poetst als normale! mijn tanden zijn echt 0,0 procent witter geworden en hij werkt gewoon niet naar mijn wensen (frisse, glad aanvoelende tanden).

Om nog maar te zwijgen over de strip die er bij zit, schandalig!

Dit soort strips kan je naast je tanden houden om de 'vooruitgang' te kunnen zien. En ja jullie zien het goed, de strip loopt van wit naar.. GRIJS. Wie heeft er nou grijze tanden? :s normaal staan er geeltinten op. Hier heb je dus geen *beep* aan. Ik was dus super teleurgesteld en raad hem niemand aan.

Genoeg over slechte tandpasta, ik kreeg een paar dagen geleden van mijn moeder nog wat accesoires om mijn kamer helemaal af te maken.

Mijn kamer is sinds een tijdje helemaal roze met wit geverfd maar miste nog een paar finishing touches. Jullie zagen al eerder het juwelendoosje die ik zelf roze had geverfd, daarnaast staat nu ook nog een schoteltje met een roze geurkaars (Ikea):
Een staanlamp bij mijn make-up hoekje, we weten allemaal welke dingen er kunnen gebeuren als je je s'ochtends in een donker hoekje opmaakt.
En om de kale roze muur wat op te fleuren zocht ik nog een schilderij. Het is dit canvas van
beauty en stijl icoon Marilyn Monroe geworden (past wel naast mijn beauty tafeltje he?).
Hij was helemaal zwart wit, ik kleurde de lippen zelf in met glitter.
Het was even knoeien maar het geeft zo echt een leuke touch aan het schilderij.

Om af te sluiten nog een foto van Isaura. Iemand vroeg ernaar in de comments en hier is ze dan, vrolijk voor jullie poserend in de tuin:
Ze is al bijna een half jaar oud, wat gaat dat snel zeg. Toen ik haar een paar maanden geleden kreeg voor mijn verjaardag paste ze nog in mijn handpalm! Je kan je in ieder geval geen beter beestje wensen voor in de winter, ze is namelijk nogal aanhankelijk en slaapt tegen mijn buik aan, lekker warm haha. Ook als we s'avonds met het hele gezin voor de tv zitten gaat ze van schoot naar schoot :)

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind de kleur van je muur echt top! Geweldig datr roze!

katrien zei

waaaa jouwn kat is prachtig zo grijs. Ik ben ook weg van je schilerij, knap dat je daar zelf iets aan veranderd hebt. groetjes

Leslie zei

Thanks for stopping by my blog. Your blog is so pretty!
I'm following you now :)
girlysbeauty.blogspot.com

Anoniem zei

wat een mooi katje :D

Kashmira zei

Wat is Isaura toch cute <3 En ik vind dat Marilyn schilderijtje heel erg leuk geworden met die glitters!

Katrien zei

Denivit werkt wel echt tegen vlekken. Ik heb daar spijtiggenoeg echt last van, en het haalt het wel weg (maar daarbij op lange termijn ook het tandglazuur, dus niet echt een aanrader)

femketje zei

kitties zijn zooo cute <3