zondag 31 oktober 2010

Halloween NOTD en decoratie

Vandaag een speciale Halloween post. Deze nail of the day zit er al 2 dagen op en maakte ik met het donkerpaarse Bourjois lakje en een witte nailpen van Essence.
Op de nagel van de ringvinger zie je een spin aan een draadje en op de duim een stuk web:
Het brengt je helemaal in de Halloween sfeer en iedereen vraagt of ze je nagels eens mogen zien, zelfs bij deze simpele nailart.
Ook heb ik mijn kamer een beetje versierd in creepy Halloween stijl. Ik ben gek op decoratie en dus ook op feestdagen.
Een spinnenweb op het raam:
Een bengelende vleermuis:
Een opgehangen doodshoofd:
Trick or treat kommetje met Halloween candy voor mijn neefjes:
Een zelf gemaakte pompoen met een kaarsje in:
En dan hangen er nog een aantal Afrikaanse maskers op maar die ben ik vergeten op foto te zetten.
Gaan jullie vandaag/vanavond nog iets leuks doen voor Halloween? bij ons komt de familie eten (mijn moeder is op dit moment bezig met een heel buffet te maken ofzo haha) en de neefjes komen allemaal verkleed snoepjes zoeken die ik verstop door het huis. En vanavond ga ik een horrorfilm marathon houden ;)
xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Katrien zei

Die pompoen is mooi gemaakt! ik heb mijn nagels gewoon oranje gedaan voor haloweent

Kashmira zei

Wat leuk zeg! Ik ben ook dol op decoratie:)

Anoniem zei

daar is veel werk aan geweest die pompoen eh? ;-)

Ellen zei

Echt leuk dingen heb je allemaal. Die pompoen is echt mega vet.

La penderie de Chloé zei

Your header is AWESOME!

I love your nail art!

Lot of love from France!

Ronald zei

Super tof om zelf decoratie te maken. Hebben jullie al tips voor Halloween 2019?