zaterdag 23 oktober 2010

MNY Lipgloss '160'

Ik weet het, jullie worden ondertussen doodgegooid met artikels over het merk MNY en daarom ga ik alleen korte reviews geven van de spulletjes die ik heb.
Ik mocht een aantal dingen uitzoeken van mn moeder, ze vond de make-upjes zelf ook wel leuk en ik maak haar toch soms op voor een feestje.

Zoals je kan zien zijn de 4 items allemaal van dezelfde kleurenreeks:
what can I say.. I love pinks and nudes.

Ik heb echt maar een paar minuten voor het MNY schap gestaan, ik ben meteen gegaan voor de 4 dingen die mij het meest in het oog sprongen. Vandaag review ik het eerste item voor jullie: een sparkly witte lipgloss.
Jammer genoeg geeft MNY geen namen aan hun producten en je moet dus de nummer onthouden indien je iets wil kopen na een review. Dit is dus # 160.
De lipgloss heeft mooie zilvere glittertjes:
Zoals je kan zien is hij niet super bijzonder ofzo maar wel mooi, ik kocht hem omdat ik geen enkele witte/transperante gloss meer had. En soms heb ik gewoon geen zin in een kleurtje op mijn lippen.
Oh en laat je niet misleiden, hij is echt wel doorzichtig ik heb gewoon best donkere lippen van mezelf.
Mijn eerste indruk: fijn spul! hij plakt niet extreem hard (geen sticky gloss-draadjes die van je lippen komen als je ze samendrukt). De geur is wel een beetje vreemd, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar het doet mij aan kiwi of in ieder geval iets fruitigs denken. Ze blijven niet super lang zitten maar dat hoeft ook niet voor hun prijs.
MNY is de nieuwe budget variant van Maybelline, exclusief bij Etos te koop.
Voor deze lipgloss betaal je slechts 3 euro.
xoxo Tessa

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Volgende keer dat ik in Nederland ben ga ik ook een Etos zoeken :o)

Tatjana zei

Ik heb 4 lipglossjes, ook dus de 160! Vind hem een erg mooie aparte kleur hebben.. en lekker veel glitters! :D

Tessa zei

Ja hij is idd best leuk Tatjana :) ik had er eerst minder van verwacht

BeautyLoves zei

Ik ben nu ook wel benieuwd naar de MNY-producten!

Tessa zei

Van wat zouden jullie het snelst een review willen zien? dan kan ik daar wat rekening mee houden :)

Marijke zei

Ziet er mooi uit! Ik wil ook naar etos! :-)

tess zei

hele mooi glossje.
dankje voor je reactie, leuke blog.

Kaya zei

Mooi dat is wel iets voor mij!

steffi zei

mooie spullen heb je gekocht! ga je ongetwijfeld veel plezier aan beleven

Rani zei

Die lipgloss is echt mooi! Echt stom dat er in België geen Etos is ;(

Pretty Beauty Land zei

Erg mooi! Dit is wel iets voor mij!

Leslie zei

I love pinks and nudes as well. Lovely gloss :)

katrien zei

Oehw ik vind hem toch heel leuk, wil graag een review van de blush als eerst als het kan :-)

Anoniem zei

Helaas zijn dit niet van die duidleijke foto's jammer...

Ik vind de producten ook echt leuk!
Ik heb de blush in 201 en de lipgloss in 165!

Tessa zei

Ik ben ook geen fotograaf he.. heb maar een gewoon cameratje

Myrna zei

Mooi kleurtje!! De shimmers zijn mooi