dinsdag 19 oktober 2010

Nail of the day

De laatste tijd experimenteer ik steeds liever met nail art. Het leek me vroeger altijd zo moeilijk. Zoek maar eens op 'marble nails' of 'ombre nails' , pff dat krijg ik nog niet gedaan hoor!

Maar je maakt het natuurlijk zo moeilijk/gemakkelijk als je zelf wil. Deze keer ging ik voor roze nageltjes met een paar witte lijntjes op:
Zoals je kan zien is de ene nagel al beter gelukt als de andere. Ik heb best een vaste hand dus de vingers die mislukt zijn zijn te danken aan de Essence nail art pen:
op zich valt er fijn mee te werken alleen soms komt er een dikkere druppel nagellak uit en dan ben je al snel aan het knoeien. Je moet er dus wat leren mee werken.
Nog even een close upje:
De nail art pen van Essence kan je kopen bij het Kruidvat voor zo'n 2 euro, hij is er ook nog in een paar andere kleuren. De roze nagellak die je ziet in trouwens 'Hot or not' van Catrice.
xoxo Tessa

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi gedaan!

Saskia zei

mooi ;)

en wat een grote ring, hihi :D

Josephine zei

Mooi, lekker simpel maar toch leuk :D

Anoniem zei

Simpel maar toch heel mooi gedaan hoor. Moeilijk om zulke rechte lijnen te trekken

Unknown zei

leuk! het geeft toch net dat beetje extra's. ik ben echt super slecht met nail art hoe graag ik het ook zou willen doen / leren, het komt er maar niet van haha heb het er geduld denk ik niet voor.

Bianca zei

Mooi! Hot or not staat nog op mijn verlanglijstje

Laura zei

Mooi gedaan

femketje zei

ziet er classy uit :)