maandag 8 november 2010

Sinful Colors 'Euro Trash'

Vandaag een korte review van een van mijn Sinful Colors lakjes: Euro trash.
Eerst en vooral, wat een leuke en originele namen gebruiken ze voor hun lakjes! loves it.

Volgende foto's zijn niet heel super, ik moest ze snel maken voor mams naar een feestje ging dus mijn excuses :). Ze had een white&gold party en wou dus gouden tips op haar nagels stempelen, ideaal om het nieuwe lakje te testen.

Close upje:
Er zijn 2 laagjes aangebracht maar het is de bedoeling van deze lakjes dat ze een beetje dooschijnend zijn. Het zijn een soort van glitter-topcoats die je over een andere nagellak of alleen op de tips kan aanbrengen.
Mijn ondervindingen: Deze lakjes zijn zeker op te bouwen dus opzich zou je ze wel als gewoon lakje kunnen dragen. De nagels waren ook redelijk snel droog dus dat is ook wel een pluspunt.
Je kan Sinful Colors online bestellen bijvoorbeeld bij Cherryculture, ik kocht ze in de Belgische keten 'Di' voor 6 euro per stuk.
xoxo Tessa

5 opmerkingen:

Katrien zei

Geweldig zulke nagellaken zouden ze wat meer in de kruidvat moeten verkopen, gewoon simpele glitter topcoat.

Tessa zei

^agree! héél soms met limited editions vind je er eens een goed glitter of holo lakje

Silva zei

Mooi kleurtje! Yep, waarom verkopen ze dit nou niet in de Kruidvat?!

Marie zei

Dat lijkt met echt wel goede nagellak!
x

Astrid zei

Lijkt me heel mooi! ^^