dinsdag 2 november 2010

MNY oogschaduw '317'

Vandaag de voorlaatste review van MNY, 'yes' zullen sommigen denken en niet onterecht.
Het merk is in sommige reviews zwaar overhyped geweest als je het mij vraagt.

Vandaag mijn oordeel van de MNY oogschaduw nummer 317.
Ik zocht deze mooie peachy kleur uit, helemaal mijn ding. En in eerste instantie komt er een mooie kleur vanaf, zie hier 1 veegje op mijn hand:
Op de ogen valt hij al ietsje tegen, of hij flatteerd mijn huidskleur gewoon niet:
En ja je ziet het goed, de oogschaduw brengt behoorlijk wat glitters met zich mee.
Zo veel zelfs dat het hele doosje al onderhing toen ik de verpakking openmaakte:
Na het swatchen en testen zag ik ook dat heel mijn handen en de camera onder de glitters hingen!
Een dik minpunt voor de oogschaduws dus als ze allemaal zo korrelig zijn.
En een klein pluspuntje krijgen ze van me voor het pigment wat van de oogschaduws afkomt, dit is misschien wel beter dan bijvoorbeeld een Essence oogschaduw. Maar of ik er meer van ga kopen? nee waarschijnlijk niet.
MNY krijg je alleen bij Etos, zowat alle producten kosten rond de 3 euro.
xoxo Tessa

11 opmerkingen:

Silva zei

Jammer, ik had deze net gekocht! Wel een mooie kleur vind ik :)

Kelly zei

Ben het met je eens hoor, vind het ook niet helemaal geweldig! Het is een beetje overhyped.

katrien zei

Beetje jammer van de glitters :o ik heb het nog al eens gevraagd maar wil je please eens een eyeliner tuturial filmen? groetjes

Nina zei

Hmm, ik denk niet dat'k die in België kan krijgen anyway, je hebt het in Nederland gehaald zeker?
Maar op de site had ik precies al door dat het precies toch niet echt mijn ding was.
Over essence gesproken, lag de nieuwe LE vandaag bij iemand in de rekken? Hier in elk geval niet, ik wou graag avontuurlijk doen en een van de lipsticks kopen (iron goddess), evenals de jumbo eye pencil in copper rules, EN ik wou een van hun winterhandcrèmes proberen, maar geen van al die dingen waren te vinden. En de Catrice Glamourama LE was ook nergens te bekennen, hiervan wou ik de Glamourista gloss. (Ik stel deze vraag ook aan de commenters, ik vermoed dat er toch wel enkelen gaan kijken zijn...?)
Ik woon dan wel in een 'boerengat', maar ik wou weten of de LE ergens anders te krijgen valt, dan ga ik morgen misschien met de bus elders kijken.

Tessa zei

Ja ik winkel bijna altijd in NL Nina. En om op je vraag te antwoorden: ik ben zelf nog niet gaan kijken! de collecties hebben mij niet kunnen verleiden tot nu toe

Kashmira zei

Wat een schattig kleurtje! Maar jammer dat ze zo korrelig zijn. Dit is echt vervelend vin ik

Keerthana zei

Ben het met je eens! Ik ging ook gelijk de eerste dag naar de etos maar toen ik daar eenmaal was vond ik niks echt leuk.. ik ging een blush swatches en toen kwam er amper kleur vanaf alleen maar glitters. Leuk dat het goedkoop is maar kwaliteit is ook belangrijk!

MissBeautyEtc zei

Die glitters zijn idd niet fijn!!

Sylvia zei

Wow dat is erg veel glitter idd..

Je bent trouwens getagged voor de lovely blog award! : http://nailartcreations.blogspot.com/2010/11/lovely-blog-award.html

Diana zei

Ik ben toch benieuwd hoor :D MNY lijkt me echt heeeerlijk.

femketje zei

wel jammer dat ze zo korrelig zijn >.<