dinsdag 2 april 2013

2 skincare favorieten van het moment


Ik schrijf niet heel vaak over skincare, simpelweg omdat ik me daar niet zo in verdiep. Ik neem me altijd voor om pas tegen mijn 30ste met dag en nachtcrème enzo te beginnnen, heb het gevoel dat ik nu aan het minimale nog genoeg heb.

Iets wat ik wel gewoon voor iedereen belangrijk vind is reiniging. Ik ben zo iemand die echt wel opstaat uit bed als ik mijn make-up er ben vergeten afhalen. Als je elke dag make-up draagt moet je je huid s'nachts tenminste wat rust gunnen. Ik koop qua reiniging wel altijd andere producten moet ik zeggen maar momenteel gebruik ik deze:
De Hydra toner/tonic van Yves Rocher. Hij kost normaal rond de 7 euro maar ik kon hem met de sale aan de helft van de prijs scoren dus dat is alvast een tip.

Het is een favoriet omdat hij lekker fris is en geen uitgesproken geur heeft. Sommige tonics laten mijn huid ook wat droog achter, dat heb ik bij deze totaal niet. Ook zit er een redelijk klein gaatje in de dop waardoor  er niet te veel uit komt. Ik heb hem al een maand in gebruik en ik vind niet dat er al veel uit is. Toppertje!

De 2de favoriet is eentje die ik wel al jaren gebruik en waarschijnlijk jaren geleden al wel eens over heb geschreven. De beauty fluid van Olaz:

Zoals ik al zei ben ik te lui om met verschillende potjes te gaan smeren (speciale dag en nacht crèmes en serums..). Mijn oma zweerde altijd bij Olaz en door haar ben ik het eigenlijk ook beginnen gebruiken jaren geleden. Het product zorgt er voor dat mijn huid zacht aanvoelt en laat geen vettige laag achter, meer moet dat niet zijn voor mij. Ik smeer elke avond een 'erwtje' ervan op mijn gezicht en hals na het reinigen en that's it.
xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Valley Doll zei

De Olaz fluide heb ik ook en vind hem erg fijn !

Anoniem zei

Klinkt allebei goed!