donderdag 4 april 2013

Opgemaakt in maart


De afgelopen maand heb ik niet eens zoveel opgemaakt, maar ik heb wel weer eens door mijn stash gegraaid en dingen er uit gepikt die ik niet meer gebruikte. Laat ik maar beginnen met de dingen die wél op zijn.

Polka dot nagelstickers van Nail Rock (Claires):

Nivea SOS bodylotion, hier heb ik ondertussen al een nieuwe van gekocht:

Handcrème van L'occitane. Fijne handcrème maar de geur had een vreemde 'na-geur' die lang bleef hangen op je handen, niet aangenaam.

Nog maar eens een bus volume conditoner van John Frieda, ben bijna door de voorraad heen en dan koop ik ze ook niet meer opnieuw (te lang gebruikt, ben hem beu):

Tubetje Carmex lippenbalsem. Ik had deze al het hele jaar op mijn bureau liggen op het werk, best fijn spul:

Watjes van de Action, prima en ik zou ze zeker nog opnieuw kopen:

Oud flesje Snow Fairy van Lush. Hier heb ik ook nog een paar back-ups van liggen, het is dan ook een van mijn favoriete douchegels ooit:

En dan was het al voor de opgemaakte producten. Wat nu volgt heb ik allemaal 'moeten' weggooien.

Oatifix van Lush was een vers gezichtsmasker, hij verviel in maart en hij was ook inderdaad al snel hard geworden. Er zat nog een kwartje in maar dat heb ik dus moeten weggooien:

Een aantal producten die ik uit mijn stash heb genomen:
* De Wetnwild blush was zowat het oudste overlevende product in mijn stash, ik vermoed dat ik hem al heb van toen ik 17 was. Ookal kun je blush jaren gebruiken, deze werd toch echt te oud en ik pakte hem ook nooit meer.

* De Gosh lipgloss heb ik nog niet eens zo enorm lang maar er zat toch ineens een vreemd geurtje aan. En als iets niet meer hetzelfde ruikt of uitziet moet je het gewoon niet meer op je lippen smeren.

* De Chanel gloss was een dikke miskoop. Ik vond hem zijn geld gewoon niet waard, ze zijn plakkerig en eerlijk, ik gebruikte hem nooit. Dus weg ermee.

Nog een lipproduct waarvan ik hem maar maximum 2 x gebruik heb is de NYC lipstain, niet mijn soort product.

Het laatste make-up product is een twijfelgeval. Zoals je ziet zit er nog wel een klein beetje in maar de applicator en de dop word zoooo ontzettend smerig dat ik al weken zin heb om hem weg te gooien. Het is een fijne concealer dus misschien dat ik nog een poging onderneem om de verpakking wat te poetsen.

Tijdens het opruimen van een lade vond ik nog oude nepnagels van de Action. Er ontbraken nagels en er was een tube lijm gelekt, meh ..rijp voor de vuilbak.

Tenslotte ben ik nog eens in mijn nagellak stash gedoken en heb er nog wat oude lakjes uitgehaald:
Vooral die van Sephora heb ik allemaal heel goed gebruikt maar ze zijn al jaren oud en een beetje stroperig.

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed je best gedaan, zeg! Wel grappig dat je die handcrème van L'Occitane niet zo lekker vond ruiken, ik vond hem juist heerlijk ruiken!

Beautyjuf zei

Wow, ik vind dat je heel veel hebt opgemaakt. Leuk om te zien:-)