woensdag 24 april 2013

Hema nagellak '720' Ibiza blue



Ik vind het vreselijk moeilijk om een mooi mint kleurig nagellakje te vinden, soms ziet het er in de winkel gewoon anders uit als thuis door de belichting. En ook deze keer ben ik gevallen voor die winkel-truc, maar gelukkig vind ik deze kleur ook wel erg mooi.

Het bleek meer een icy blue te zijn, na 1 laagje nog niet dekkend maar dat is meestal wel zo met lichte kleuren:

Na 2 lagen word het echt wel een prachtig lichtblauw kleurtje, ga hem in de zomer nog veel gebruiken vermoed ik. Hoe bruiner je handen worden hoe toffer dit soort kleuren zijn!
Bij zulke felle kleurtjes vijl ik mijn nagels ook altijd redelijk kort, de kleur is al opvallend genoeg.

De lasting power van deze nagellak is niet geweldig, op dag 2 had ik al een kleine chip ondanks topcoat te hebben gebruikt. Maar hey, ze kosten ook maar €2,75.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Kaya zei

Ik vind die erg mooi! En idd superleuk voor de zomer!

Beautyjuf zei

Frisse, zomerse kleur :-)

Amy zei

Wat is hij mooi bij 2 laagjes! Ik ben echt verliefd, haha!

Lois Lorinde zei

Erg pretty!

Kayla zei

Mooie kleur!

Unknown zei

Hij staat je mooi :-)