donderdag 1 april 2010

Nobuy : lipstash

Myrna was me al voor maar ik wou er ook al een tijdje over schrijven: lipstuff nobuy!!!

Voor degenen die het niet kennen: een no-buy hou je wanneer je vind dat iets uit de hand begint te lopen bv. je kast puilt uit van de schoenen of broeken, dan stop je met het kopen van die spullen.

Dat gevoel kreeg ik dus toen ik vorige week mijn lade met lipspullen opentrok...


Ok ik ken blogsters genoeg met meer dan mij en dit is absoluut niet slecht bedoeld voor anderen, je maakt dit nog altijd voor jezelf uit maar lets face it,
het gemiddelde meisje/vrouw heeft geen 50 lipproducten!
ik moest de waarheid onder ogen zien.

Ik vind zelf dat ik al goed bezig ben want ik heb deze week 2 lipproducten weggegooid
en ik ben er 1tje aan het opmaken. Mijn no-buy houdt dus in dat ik geen lipbalsem,
lipgloss of lipsticks meer mag kopen voor een tijdje.
Ik moet eerst maar eens zorgen dat ik een paar dingen opgebruik want dingen
als lipgloss blijven natuurlijk geen 5 jaar goed.

Het gaat heel moeilijk voor me worden omdat dit net de producten zijn die ik graag koop
en uitprobeer voor de blog maar helaas, ik trek aan de rem en ik heb nog genoeg
andere spullen liggen om te reviewen dus... wish me luck

Ohja..dit is geen april grap

xoxo Tessa

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Lekker droog 'dit is geen aprilgrap' hihi ;-) 50 lip goodies is inderdaad wel extreem veel vind ik

Laetitia zei

Haha,dat van die 1-aprilgrap^^
Maar ik heb ook niet zoveel lipdingen,ik denk een stuk of 15.
Dus niet zoveel,en ook allemaal niet-dure producten,dus ja,ik ga nog even door met kopen!^^
veel succes met je no-buy!
x

Kaya zei

Goed zo, ben trots op je ;)
Mijn no-buy geldt voor kleding (die lijkt of hetzelfde is als iets ik wat ik al heb) muv schoenen (ik ken mezelf) en dus de tas waarop ik naar op zoek ben :p
Benieuwd hoe lang we het volhouden

Myrna zei

Ik ben ook op een no buy voor lipproducten! Lipsticks, lipgloss en lippenbalsems mag ik niet meer kopen heb zoveel dat ik die eerst op moet maken. Ik moet zeggen dat het nu nog goed gaat, ben nog niet in de verleiding geweest iets te kopen

Marijke zei

ik zie enkele zeer mooie dingen liggen! :-) succes!

BeautyLoves zei

Het zal niet gemakkelijk zijn, maar je hebt daar wel een prima stash liggen om in te shoppen. Succes!

Saskia zei

ik heb ook een oranje juicy tube :)

Daniëlle zei

Hihi, dit is geen 1 april grap. :)
Goed idee! Ik ben ook aan zoiets begonnen, maar het lukt me niet. :P