dinsdag 11 januari 2011

L'oreal Elsève color vive haarmasker

Even voor de duidelijkheid: de 'Elséve' lijn heet in NL 'Elvive'. Het zijn dus wel dezelfde producten.


Wanneer je je haar verft (maakt niet uit in welke kleur) zal de conditie van je haar er niet op verbeteren, je kan dan best een aantal keer per maand een masker gebruiken. Ik heb al verschillende haarmaskers geprobeerd en velen hebben een harde structuur zoals je hier ziet bijvoorbeeld:

Dat vind ik persoonlijk echt niet prettig werken, alsof je een dikke boter in je haar bent aan het smeren (Nivea haarmaskers hebben dit vaak, afrader dus).

Maar deze van L'oreal is een van de eerste haarmaskers die ik probeer met een lekkere cremerige textuur:
Je kan er zo met je vingers doorheen waardoor je in 1 keer genoeg op je handen hebt.
Naast dat de textuur zo fijn aanvoelt ruikt hij ook best lekker.

Smeer het haarmasker vooral op plaatsen waar je haar het meest stuk is, begin bij de puntjes en werk een beetje naar boven. Je hoeft geen masker te smeren op de bovenkant/kruin van je hoofd. Lees altijd de verpakking van je masker, deze moet bijvoorbeeld 2 minuten inwerken.
Het resultaat? mijn haar is duidelijk zachter, minder pluizig en makkelijker te stylen.

De prijs ligt rond de 7 euro, te vinden bij Kruidvat, Etos...
xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Eefje zei

Dat ziet er lekker romig uit, ik ga hem zeker eens aanschaffen.

Silva zei

Ik had een andere masker van L'oreal, volgens mij een roze, die vond ik ook erg fijn :)

Anoniem zei

Niet alle nivea maskers hebben een dikke structuur.Ik heb die van de 'Repair' lijn en ik vind hem echt fijn.