zondag 9 januari 2011

Oogschaduw highlighters

Foto's zoals bovenstaande zie je vaak terug in magazines: flawless skin en een mooie lichtinval op het wenkbrauwbot en de appeltjes van de wangen. Die 'lichtinval' is natuurlijk speciaal zo gecreëerd met make-up, en iedereen kan het doen!

Zelf highlight ik ook niet dagelijks, een opvallende highlight doe ik enkel bij het uitgaan/feestjes want daar durven nog wel eens foto's worden genomen en het geeft een super mooi effect op fotos.

Kijk even mee naar mijn highlight kleurtjes:
Ik heb er vast nog wel meer in palletjes zitten maar dit zijn de oogschaduws die ik het meest gebruik als highlighter.

Ik vind ze stuk voor stuk fijn in gebruik. Ok die laatste van Gosh is eerder iets voor in je binnenste ooghoek aan te brengen als highlight (erg glitterig) maar hij is ook prachtig! Die van Catrice en M.a.c. zijn favoriet omdat ze volledig mat zijn, eigenlijk weerkaatsen deze het licht dus ook niet echt maar je kan ze wel gewoon gebruiken op het wenkbrauwbot.

Die van Catrice is helaas limited edition, maar ik zet hem toch erbij want
ik heb hem zelf ook nog niet super lang geleden uit een kortingsbak gevist in het Kruidvat. De rest van de kleurtjes zijn normaal allemaal van een permanente collectie, die kan je dus gewoon nog in de winkel kopen.
Als jullie dat interessant vinden wil ik ook wel een keer mijn favoriete neutrale kleurtjes swatchen (bruin en goud tinten).
xoxo Tessa

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk artikel!

Kaya zei

O ik vind die laatste echt heel erg mooi!

Anoniem zei

Die van mac en gosh zijn het mooist vin ik

Martine zei

Die van Sephora en Mac zijn echt heel gaaf :D

x Martine

Silva zei

Leuk! Die van Catrice wil ik ook!

Josephine zei

Ik vind 1 het mooist!

Mitchin zei

Sephora pearl lijkt me een hele mooi highlighter, Yogurt mist voor mij de "glow" (of lijkt het alleen maar zo op de swatches?) Hebben ze allemaal een witte ondertoon?

Tessa zei

Nee catrice en die van mac zijn vrij mat idd, allemaal wit en roze :)

Katrien zei

Allemaal mooi! Kom maar op met die neutrale kleurtjes swatchen

Anne (peachyblushes) zei

Die van MAC is ook mijn favoriet!

Mitchin zei

Haha, die van Gosh is echt bling-bling =))) Ik gebruik zelf Moon Beam van Benefit, het heeft een hele mooie finish. Enne, je bent getagged! =)) http://mit-chin.blogspot.com/2011/01/stylish-moi_10.html