zondag 3 februari 2013

Products I regret buying

Ik laat jullie af en toe in 'beauty bummer' artikels zien welke recente aankoopjes me niet zo bevallen maar dit keer haal ik er enkele dingen bij die al langer in de kast staan.

Ten eerste een dikke miskoop, de Ultra Doux lindebloesem shampoo:
Mijn moeder nam perongeluk de verkeerde Ultra Doux shampoo mee en hoewel het me normaal niet zo veel uitmaakt weiger ik deze op te maken. Ooooh wat stinkt deze shampoo, ik wil hem het liefst nooit meer ruiken, laat staan op mijn hoofd smeren.

Dan de Ultra Bland reiniger van Lush:
Ik probeer deze nu op te maken maar ik geef eerlijk toe dat ik het moeilijk vind. De eerste keer dat ik hem gebruikte vond ik hem best ok en op zich is het ook geen slecht product, ik vind het gewoon niet gebruiksvriendelijk. Ik kan hem alleen gebruiken in de douche want hij laat een zeer vettige laag achter en zo'n vers product in de douche laten staan vind ik dan weer geen goed idee (kan snel slecht worden). Meh.. nee ik zou dit nooit opnieuw kopen.

Ook de BB cream van Garnier ligt al langer dan een jaar in mijn lade:
Misschien word het maar tijd om deze weg te gooien, zonde maar ik gebruik hem niet! Ik gebruik sowieso heel weinig gezichtsmake-up, alleen wat concealer en blush.

En als laatst mijn Chanel lipgloss:
Ik zou deze liever verkopen dan weggooien uiteraard, hij is amper gebruikt omdat ik helemaal afgekickt ben van sticky glossjes. Vroeger hield ik van plakkerige glossjes, ze blijven nu eenmaal beter zitten. Maar nee, ik pak hem nooit and it has to go...

xoxo Tessa

7 opmerkingen:

Valley Doll zei

Vind ik altijd leuk, zo'n posts !

Pimpernell zei

Zo'n posts vind ik superleuk om te lezen!

Jolet zei

Zonde van je dior lipgloss!

Falke zei

In vind die ultrablend van Lush echt niet lekker ruiken trouwens :-)
Die koop ik ook nooit meer

Sofie zei

Jammer van de Ultra Doux shampoo. Over het algemeen zijn die verder toch wel ok, niet?

Kiss and Make-up zei

Ai ai ai, jammer... Wel grappig dat die Ultra Doux shampoo zo vies ruikt, haha.

Tessa zei

Ja zeker Sofie, hun grapefruit shampoo vind ik dan weer heel lekker!