woensdag 13 februari 2013

The Soap Game

Wie youtuber Olga Kay kent zal dit gekke spel vast al kennen, maar voor wie het nog niet kent: Ik speel vandaag The soap game!

Olga is een Amerikaanse youtuber met Russische roots die onderandere beauty video's maakt en haar lievelings product is zonder twijfel zeep. Ik volg haar al een tijdje en moet zeggen dat ik eerst moest lachen met haar 'soap game' maar ondertussen vind ik het stiekem leuk om naar te kijken.

Ik zal even kort uitleggen wat ze doet: Olga legt ongeveer 1 keer per maand haar collectie zeepjes op de grond, ze maakt er dan een spel met dobbelstenen van om te beslissen welke zeep er als volgende in haar douche mag. Ik zou zeggen spoel gewoon door naar 05:00 minuten ongeveer voor The soap game:

Stiekem is het gewoon leuk om naar te kijken omdat ze zoveel zepen heeft, er zijn elke keer 'nieuwe deelnemers'.

Ik heb zelf natuurlijk ook altijd een aantal Lush zepen in huis, ik besloot voor de grapd ook een keer The soap game te spelen. Benieuwd welke zeep er deze maand in mijn douche beland?


Als jij iemand bent met een grote zeep stash en soms moeilijk kan kiezen is dit zeker leuk om eens te doen, gewoon voor de lol ;) Of misschien kun jij het wel met iets anders doen (je verzameling shampoo's of eens een lipgloss uitkiezen op deze manier wanneer je je verveelt).

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Katrien zei

leuk en grappig!

Anoniem zei

Ik heb denk ik maar 1 echt "stuk" zeep :-) Ik hou meer van de vloeibare variant, I guess :-)

Mademoiselle Sophistiqué zei

Haha dat is wel grappig! Wel handig om met de rest van je make-up te doen ook.