woensdag 27 februari 2013

Bestelling Parfumsuper + reviews


De meeste vrouwen hebben een winter en een zomer parfum, soms zelfs een dag en een avond parfum. Ik moet bekennen dat ik dit totaal niet heb, ik voel me altijd aangetrokken tot de zoete en frisse geuren. Zo heb ik vorig jaar in hartje winter veel DKNY Be delicious gedragen, I don't care en straffer nog: ik heb een hekel aan zware parfums als Angel en J'adore.

Mijn 2de 'bekentenis van de dag' is dat ik hou van de parfums van Britney Spears! Ze zijn hier helaas al jaren niet meer te koop dus ik moest ze wel online bestellen. Ik ben niet persé een grote fan van Britney en ook niet van alle celeb geurtjes maar deze zijn pure nostalgie voor mij en daarnaast ook gewoon fris en fruitig, helemaal mijn ding.

De eerste die ik kocht is ook de allereerste parfum van miss Spears, Curious:
Ik heb even zitten terug zoeken op mijn blog en rond 2008/2009 had ik hier een rollerball parfum van, gewoon in het Kruidvat gekocht. Ik weet nog hoe gek ik van deze geur was en besloot hem nu ik hem op een webshop zag staan in mijn virtuele winkelmandje te gooien. Ik was benieuwd of ik hem na jaren nog wel lekker zou vinden maar ja hoor, de parfum (en ikzelf) zijn nog niks veranderd.

De parfum bevat onder andere: peer,magnolia en musk. Ik ben niet altijd te spreken over musk maar hier ruik ik de musk in terug op een goede manier. Zo vind ik zelf bijvoorbeeld 'white musk' van de Body Shop TE musk-achtig en niet lekker. Curious is zachter en frisser, waarschijnlijk door de peer extracten. De geur blijft niet heel lang zitten, na een paar uren is hij vervlogen en dat vind ik het enige minpuntje maar ik gooi hem in mijn tas om door de dag bij te kunnen sprayen. Het flesje oogt niet heel gesofisticeerd maar hij is dan ook door een jonge Britney ontworpen bijna 10 jaar geleden.

Nummer 2 is een iets recentere parfum, Midnight Fantasy:
De Fantasy parfums zijn bij ons zelfs nooit in de winkels terecht gekomen denk ik, ik heb ze hier toch nooit gezien. Ik rook deze voor het eerst bij een kennis thuis die zowat de hele Britney parfum collectie had gekocht in Amerika. Het donkerblauwe flesje met steentjes sprak me meteen aan, kitsch maar girly. Britney omschrijft het flesje als een 'love potion'. Zangeres Taylor Swift zegt op de middelbare school altijd de Fantasy parfums te hebben gedragen.

De noten in deze parfum zijn onder andere kersen, framboos en vanille. Ik vind hem vooral naar donkere bessen ruiken, vind het zelfs vreemd dat er geen bosbes extract in zit want dat ruik ik er persoonlijk wel in terug. Fans van de nieuwe Escada geur 'cherry in the air' kunnen die wat bij betreft beter overslaan en Midnight Fantasy bestellen want ik vind dit de lekkerdere versie.
Midnight Fantasy is duidelijk iets zwaarder als Curious maar ook deze blijft geen halve dag hangen. Wanneer je deze geur al eventjes ophebt komt de vanille meer naar voren, nog steeds erg lekker. Ik ben zelfs aan het twijfelen om de gewone Fantasy parfum (roze flesje) nog te bestellen omdat ik haar geurtjes zo graag ruik. Als je van mierzoete parfums houdt zit je bij haar helemaal aan het juiste adres.

Het enige wat ik dus kan opmerken is dat ze niet zo lang blijven hangen maar ze zijn dan ook niet zo duur. Ik zou als oplossing wel nog 50ml flesjes voor thuis willen zodat ik de 30ml altijd in mijn tas kan gooien om bij te werken.

It's Britney bitch!

Zoals je in de titel al kon lezen bestelde ik deze parfums bij Parfumsuper.nl, de levering was vlot (binnen de 3 dagen in huis) en zowel in NL als BE betaal je maar €3,95 verzendkosten. De prijzen zijn ook meestal iets goedkoper als in de winkel en ze hebben veel exclusieve celebrity parfums (Taylor swift, Jessica simpson..). Yup ik zou er nog vaker bestellen.

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Anneloes zei

Klinkt goed :D! Die site ga ik even in mijn achterhoofd houden als ik weer een parfum zoek :). Dankjewel voor de tip!

Shannara zei

lijkt me een fijne shop

Anoniem zei

Ik zou dus echt nooit een Britney Spears parfum kopen... Niet dat dat iets zegt over de geur, hoor, maar ik ben nu niet bepaald een Miss Spears fan :-) Dat gezegd zijnde lijkt het me we leen leuke webshop!

Tessa zei

^daar keur ik een parfum nooit op af, zo vind ik de flesjes van Ed Hardy behoorlijk lelijk maar ik vind ze lekker dus boeie :p

Linda zei

Ik heb de Curious ook, heel lang geleden een 100ml op fragrancex voor heel weinig gekocht. Toen vond ik hem echt heel lekker, maar ik heb hem nu al een hele tijd niet meer opgehad, omdat ik hem de laatste keer niet meer zo heel lekker vond. Zal hem maar weer eens gaan proberen, want de fles is nog super vol. De midnight fantasy heeft een tijdje in Nederland bij ici paris in de sale gestaan voor 10 euro, maar nu niet meer volgens mij. Ik vind hem ook naar bosbessen ruiken, een beetje teveel :P.

Katrien zei

dat flesje met steentjes op is zo schattig! Ik heb nog nooit een geur van haar geroken denk ik.