dinsdag 14 januari 2014

Ciaté Tree Trinkets


Ik ben dol op kerst collecties maar zoals ik al zei in het vorige artikel is het bij sommige dingen een kwestie van snel een artikel te schrijven voor het niet meer te koop is. Zo ook met deze 'Tree Trinkets' set van Ciaté.

In de set zitten 6 plastic kerstballen met telkens een nagellakje er in. De kerstballen kun je nog hergebruiken om iets anders in te verpakken volgend jaar ofzo want er zitten ook naamkaartjes bij, leuk idee! Dit zijn alle kleuren op een rij:

Zoals je kan zien zijn het allemaal glitter kleurtjes (wel te verwachten bij een kerst collectie he) en die staan nu niet meteen bekend op hun pigment. Dit is 1 laagje, aangebracht op een nagelwiel:

Van het eerste laagje baalde ik dus een beetje want ik gebruik bijna nooit glitter toppers ergens over heen. Gelukkig beginnen de meesten er met 2 lagen al meer op te lijken!
 
Alleen de eerste vind ik niet zo'n aanrader, de rest gaat met nog een 3de laagje er over wel compleet dekken denk ik.

Omdat ik mijn nagels toch nog moest lakken besloot ik er maar meteen eentje te testen op mijn eigen nagels en ik ging voor de roze:

Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en er een rode nagellak onder gebruikt als basis en dit zijn (snelsnel aangebracht) 2 laagjes van de roze glitter:
Beetje too much voor dagelijks gebruik misschien maar ik ga er wat mee spelen. Misschien kan ik enkel de tips ermee doen met een laag gel er over? En ze zijn in ieder geval leuk voor de feestdagen.

Voor de snelle beslissers: deze set is nu in de sale van de Bijenkorf te koop, online staat hij in ieder geval nog voor 15 euro.

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

NailGloss zei

Ze zijn mooi

Unknown zei

Buiten dat eerste lakje zien ze er allemaal zeer mooi uit. Ik hou best van glitterlakjes.

Melissa zei

Zien er allemaal erg mooi uit!
x