maandag 21 april 2014

Collectieve Shoplog


Shoplog time! Ik ben een paar weken geleden eens in Duitsland gaan winkelen (Aken) en hoewel ik het er qua kleding niet bijzonder vond heb ik er wel leuk kunnen beauty shoppen. Deze week ben ik ook nog naar Maastricht geweest, een collectieve shoplog van 2 steden dus.

In het opgemaakt artikel kon je al zien dat ik 2 deo's opmaakte en ik wel toe was aan iets nieuws. Mijn oog viel bij Kruidvat op het merk Ushuaïa, hier hoor je zo weinig over dus ik besloot er eens een deo van mee te nemen:

In Duitsland kun je 'Back2Mac'en', oh man hier heb ik jaren op gewacht. Ik had precies 12 lege verpakkingen in een zakje op mijn kamer liggen:

En die heb ik omgeruild voor 2 gratis lipsticks! (6 lege Mac producten = 1 gratis lipstick in sommige landen). In het midden zie je nog een lipgloss, die heb ik dus wel zelf gekocht:

In Duitsland zijn zowat alle beauty producten goedkoper, vooral in de drugstores. Daar moest ik dus wel gebruik van maken ;-) Ik stootte onder andere op deze gezichtsreinigingsborstel van Olaz:

Bij de DM (Duitse drugstore) had ik me zooo hard kunnen laten gaan als ik wou. Hun huismerk Balea heeft namelijk de lekkerste douchegels, maskers... allemaal voor rond de 1 euro. Maar ik heb nog een hele badkamerkast vol douche-spul staan dus ik heb me braaf ingehouden. Ik nam er enkel een Babylips, tonic en mascara mee:

Het laatste beauty item komt van Ebay. Ik ben al maanden benieuwd naar die zwarte porie maskers en strips en nu heb ik ze eindelijk in huis. Je vind er genoeg lots als '5 zakjes voor 1 euro', de moeite om te proberen dus.

Dan een aankoop die ik vorige zomer al wou doen, een Ray Ban zonnebril! Ik twijfelde steeds omdat ik ze redelijk simpel vind voor hun prijs. Nu had ik de kans om er een te kopen aan 30%, score! Soms loont het wachten :) Het is de mat zwarte Wayfarer.

Ook iets waar ik al 2 maanden naar op zoek was, een lichtgrijze ripped skinny jeans. Als je zoiets wil lijk je er net geen tegen te komen, zo frustrerend. Ik vond deze uiteindelijk bij The Sting:

Een paar weken geleden kwam er een scheurtje in een van mijn lievelingsblousejes (een rode met ruffels van H&M). Met spijt in het hart moest ik hem weggooien maar grappig genoeg kwam ik bij mijn volgende H&M bezoek deze lookalike tegen:

Ik nam in een keer nog zo'n basic hemdje van de H&M mee, om de een of andere reden doe ik dit soort dingen altijd kwijt of stuk en het is toch handig om te hebben:

En deze ketting, had nog geen goude en deze simpele kan bij veel denk ik:

Sinds ik een gym membership heb en nog een tegoed op mijn Hunkemöller kaart had staan heb ik ook maar eens een sportbh gekocht. Ik vind het wel fijn dat er tegenwoordig keuze in is, vroeger had je enkel van die platdrukkende lelijke sportbh's.

2 x per week sporten wil ook zeggen: gym shoes! Ik ben maar meteen voor het echte werk gegaan, Nike Free run's:

Ik heb wel eerder bikini's uit China besteld en dat was altijd een ramp (de maten zijn serieus net kindermaten). Maar ik besloot het er nog eens op te gokken, ze zijn namelijk zo goedkoop op aliexpress. Ik nam dus voor de zekerheid de grootste maat die ze hadden (Large) en ook deze was maar nét niet te klein voor mijn C-cup. Het broekje (ook een Chinese Large) is prima voor iemand met maat 36. 

Als laatst kreeg ik deze mooie slippertjes met slangenprint van een vriendin. Nouja we ruilden slippertjes die we zelf niet aandeden, handig zo dezelfde maat hebben.

xoxo Tessa


7 opmerkingen:

MissPrettiness zei

Die sportbh is echt mooi! Leuke aankoopjes ook!

Unknown zei

Prachtige aankoopjes! Die rode blouse van H&M is helemaal mijn ding. Back2Mac lijkt mij ook een geweldig actie! Ben benieuwd welke lipstick je gekozen hebt ;).

Kaya zei

Wat een goeie actie van Mac!
leuke dingen heb je geshopt, die bikini lijkt me erg mooi. Belachelijk dat dat al een L is.

Melissa zei

Heel mooie items, vooral de bikini vind ik erg mooi!
x

Anouk zei

Wat een leuke geshopte items! Het blouseje vind ik erg mooi en ben benieuwd naar de MAC producten!

Anoniem zei

De schoenen zien er goed uit en ga ervoor (die 2X)! Wauw wat een leuke Mac actie en vroeger al eens een Ushuaïa gehad, vond hem ontzettend zoet.

Unknown zei

Leuk geshopt ! Bij H&M hebben ze echt wel fijne dingen.